Ik heb daarnet ff Deathmatch gespeeld, maar wat speelt dit spel heerlijk zeg... Ik hoop echt dat ie een beetje snel uitkomt (wanneer eigenlijk)?
hm vreemd Dacht dat ik al hier ahd gepost Maare, Heb het gister gedownload.. Echt vet spel!!! Owja, Een goeie download link: Code: http://download.nvidia.com/downloads/nZone/demos/UT2004_Demo_[2004-02-10_03.01].exe
Hij iz vet.. alleen speelt hij niet zo lekker vindt ik, Ik heb altijd het gevoel dat er lag is als ik ook maar een beetje voor me uitkijk, terwijl ik toch echt chello plus heb en het cker geen lag is.. Verder mogen er van mij ook wel wat sterkere verdediging komen van het fort, die 2kuttorentjes helpen niks, 2avril erop en kaboem...
Ik heb hem ook net even gespeelt, alles vol aangezet, maar ik vond het toch wel wat haperen.. ligt dit aan me videokaart ? (128 MB DDR ATI Radeon 9200 videokaart) of puur aan de staat van het spel?
Ik heb een 9000 en ik heb ook alles zo ver mogelijk open staan, maar ik heb bij de video eigenschappen D3D op gebalanceerd staan (dus niet aangepast). Anders begint het ook te schokken.
Ik heb een Geforce FX 5600 (geen ultra) deed hem op zijn mooist, dus alles vol op, en geen een drop in de framerate, zelfs met zijn 20en elkaar afknallen in een kamertje. Misschien komt het omdat UT 2004 meer gemaakt is voor Nvidea kaarten, kijk maar naar de intro....
Zucht, kijk naar de eerste 2 optie (texure...). Daar kan je maximaal normal selecteren. En heb jij FSAA en AF aanstaan?
De lag heeft heeft meer met je ping te maken dan met hoe hoog je je 3d kaart aan hebt staan volgens mij. Ik heb zelf een ati 9000 64 mb (kut kaart kut kaart) en speel op 1024 bij 768 met standaard instellingen. En als ik met 32 man aan het knallen ben heb ik totaal geen last van lag.
Hoe meer details etc. je hebt aan staan hoe meer data er nodig is van je verbinding. Ten minste, dat lijkt mij een logische verklaring.
Dat heeft geen enkele invloed hoor. Het gaat 100% om je verbinding, hoe je ping is, en hoeveel connecties je per seconde kan maken.
Natuurlijk, dat is vanzelfsprekend. Maar ik weet zeker dat het meer van je connectie vereist om een grafisch mooi spel online te spelen dan bijv. Quake 3. :{ Ik kan fout zitten hoor.
Jouw systeem berekent toch het beeld? Dat gebeurt allemaal intern. Je verbinding zorgt er enkel voor dat je "inlogt" op een server, waar ook de andere op inloggen, zodat je gezamelijk een map kan spelen. Dus het maakt niet uit hoe zwaar of hoog je een spel draait, je verbinding zal hier echt geen roet in't eten kunnen gooien.
ik heb ook ati van 128 mb maar aan et begin hapert ie altijd bij een level weet iemand hier iets van?
Mijn ATI radeon 9800 XT trekt het gewoon op 1280x1024 met alles op full perfect, geen framedrop gemerkt.
Mijn Radeon 9000 trekt de demo ook op 1280x1024, alleen staan AF en FSAA af. Het lukt zelfs op 1600x1200, alleen krijg ik dan wel framedrops als er veel actie op het scherm is.