Wat is de rest van je systeem? Op m'n oude pc had ik hetzelfde probleem met UT2003. Toen had ik nog een Athlon 800MHz, 256MB SDRAM en een Ati Radeon 8500 Pro 64MB. Dit probleem was te wijten aan een tekort aan intern geheugen. Na een minuut of 2, ging alles vlot lopen, toen was al het nodige in't geheugen geladen.
Ik moet mijn vorige post herzien, ik heb het nu enkele uurtjes online gespeelt, met alle resolutie's (van 800-600 tot 2000 nog iets ofzo) en alles vol aan, en het draaide soepel.. Kan ook niet anders want ik vind de graphs nog enigzins teleurstellend, ik vind UC zeker er beter uit zien.. Iig, wat is de beste resolutie om op te spelen? Ik zat te denken aan 1024-768?
In oftewel Onslaught of in Assault, ben niet meer zeker welke mode het is. Het is die mode met die Nodes. 1. Je kan in de demo niet alles op high zetten. 2. Heb je AF en FSAA op het maximum gezet?
Ligt eraan wat voor'n monitor je hebt. Ik vind het op een CRT monitor van 17" altijd lekker spelen op 1024x768 @100Hz/85Hz
Waarom zou je h'm hoger zetten? De aanbevolen resolutie voor mijn monitor is 1024x768 @85Hz. Maar ik kan ook op 1280x1024 @85Hz draaien. En op 1600x1200 @75Hz. Nu kan niet elke 17" monitor bij 1280x1024 een refreshrate van 85Hz geven. Vaak is dat 60Hz. Moet je maar eens een tijdje op 60Hz een game gaan spelen. Hoofdpijn gegarandeerd. En de verhouding voor een 17" monitor is eenmaal 1024x768. Net zoals dat bij een 19" 1280x1024 is. Dus door je resolutie op 1280x1024 te zetten verklein je eigenlijk het beeld, waardoor ik het eigenlijk irritant vind. Vooral in Windows, zit ik zo'n beetje met m'n neus tegen't scherm om tekst te kunnen lezen.
Ik speel gewoon op 1024x768, de zwarte rand om het beeld tijdens spellen als ik op hogere resolutie speel vind ik vrij irritant. Dan liever een groter beeld op wat lagere resolutie.
de zwarte rond??????????? maar als een klein beeldscherm een hoge resolutie aankan ziet het er toch gewoon mooier uit? dus waarom zou je hem lager zetten. en waar in unreal kan ik de refreshrate veranderen? en hoe kom ik erachter wat de aanbevolen refreshrate van mn beeldscherm is?
Zwarte rand, was een typo. Zoals ik al zei, ik heb liever het hele beelscherm en een iets lagere kwaliteit dan een wat mooier beeld met een zwarte rand eromheen.
Je refresh rate moet je in windows veranderen: Configuratiescherm --> Beeldscherm --> Instellingen --> Geavanceerd ---> Beeldscherm: dan eerst op: "modi verbergen die niet kunnen weergegeven" drukken, en daarna bij het uitschuif balkje de hoogste aanklikken (bij mij 75 hz). Succes ermee!
Heb naar aanleiding van deze demo Unreal Championship maar weer uit het stof gehaald, was erg leuk. Vermakelijker dan Counter-Strike.
ik heb een 17" monitor (als ie niet nog een stap kleiner is ) en zet de resolutie in spellen altijd op 1280x1024 en zie geen zwarte balken klopt er dan iets niet ofzo?
Topspel! Vooral onslaught mode is helemaal gek! Ik speel alles ''voluit'' (helaas kan niet alles op very high in de demó). En dan bedoel ik 6xAA en 16XAF @ 1280 x 1024 op een Iliyama TFT 17' Prolite 430. Ik vind verder alleen dat er te weinig is veranderd sinds UT2003. Ze hadden wat mij betreft het beeld ook een beetje op kunnen poetsen en de AI kunnen verbeteren.
Onslaught 0wnage... ik speelde eerst alle andere modes, en vond er geen flikker aan... ik speel onslaught, en ben helemaal verkocht
Is het dan beter om je beeldscherm op een hoger aantal Hz verversingssnelheid te laten draaien? Mijne staat nu op zestig, en kan tot 75 worden gezet (volgens windows xp) zonder dat me beeldscherm beschadigingen oploopt. (Flatpanel Acer AL707 17 inch) Wat is nu het beste om te doen?