Het beste is om het hoogst te zetten wat je beeldscherm aankan, schijnt rustiger te zijn voor je ogen ofzo
Ik vind Deathmatch en Asault nog altijd de leukste modes. Onslaught vind ik niet zo(bij de demo). Deathmacth is leuk al ben je met zn 20en en dan in een klein kamertje, vette chaos. En Asault is ook leuk,heb je tenminste een doel dat is ook leuk.
bij windows xp is de desktop refreshrate niet hetzelfde als die van games, tenzij je het op dezelfde resolutie speelt. anders moeje ff een programmatje zoals refreshforce draaien.
Ik heb een 'probleem' met de demo... Offline is alles perfect te spelen op mijn: p4 2.4 512mb ddr ti4200, Maar online krijg ik om de haverklap (lees 5 minuten of als ik geluk heb iets meer) een foutmelding als deze 1!nd4800m944: UT2004 Build UT2004_Build_[2004-02-10_03.01] OS: Windows XP 5.1 (Build: 2600) CPU: GenuineIntel Unknown processor @ 2415 MHz with 511MB RAM Video: NVIDIA GeForce4 Ti 4200 with AGP8X (440 General protection fault! History: AEmitter::Tick <- TickAllActors <- ULevel::Tick <- (NetMode= <- TickLevel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop Iemand ENIG idee wat het probleem kan zijn??! offline niet, en online wel dus
Heb je al de nieuwste drivers geinstalleerd voor je videokaart? Ow ik zie net dat het alleen online gebeurd, dan weet ik het ook niet.
pff, niemand hier die maar een beetje enthousiast is over dit spel, terwijl het een uber-relaxte game is. (volgens mij heeft de helft de onslaughtmode nog niet ontdenkt)
onslaught is idd lache, kon ik het maar online doen :{ Maar deatmatch en de andere standaard mode's heb ik wel een beetje gezien... Ik bedoel, wat is het wezenlijke verschil tussen een Deathmatch in UT2003 en een Deatmatch in UT2004?
Vind de voertuigen toch niet zo heel fijn. Ja tuurlijk is het wel gaaf om ze te gebruiken maar ik vind het ongelofelijk dat de camera en de controls er vaak voor zorgen dat je iemand mist terwijl ik dat met halo (pc) nooit last van heb gehad.
De onslaught mode is wel vet. Het gaat allemaal zo snel, maar ja dat is dus unreal Die voertuigen lijken allemaal veel op haloUT2004 zou toch ook op de xbox komen
Ik vind de meeste modes niet erg veel aan, spelen nogal eentonig en saai, maar Onslaught is wel erg vet
Klein vraagje: Ik heb net een nieuwe pc binnen, athlon 64 3000+, 1 gig ram, en een ati radeon 9600 256 mb videokaart. Wanneer ik nu alleen UT 2004 opstart, en ik wil de settings veranderen, dan kan ik bij texture detail en character detail niet high kiezen. normal is dan het hoogste. waar ligt dit aan? want ik weet zeker dat mijn pc het aankan edit: naar mijn weten heb ik de nieuwste drivers