1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

v.3 is er \o/

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door NatureGoneWild, 26 apr 2004.

1. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2
    Ben nog niet heel enthousiast.... maar misschien komt dat nog...

2. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik zat het hele weekend te hopen dat xboxworld.nl weer online ging, kom ik er net op...BAM wat een drukte!
    Ik had in het begin even moeite om alles te vinden, maar dat lukt nu wel weer :).

Het ziet er schitterend uit, maar net ietsjes te druk allemaal, maar dat went wel! Trouwens ook cool als je op iemands naam klikt boven zijn/haar avatar, dat menutjes dat je dan krijgt! :D

Xbw crew, well done!

3. Cadillac

Cadillac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    _o_ Super gedaan man.

4. VinZ

VinZ Guest

Wat een zeikerds allemaal... Stilstand is achteruitgang jongens... Het is gewoon een kwestie van wennen... Als je over een maand nog eens terugkijkt op V2, dan vind je em gegarandeerd lelijk ten opzichte van V3... Mark my words...

Ik vind em in ieder geval zeer nice... thumbs up ppl...

Ow ja, iemand had het over het "gratis forum" en de looks, dat zijn alle fora, je moet ze alleen nog ff aanpassen en skinnen etc. maar dat gaat vast nog gebeuren hiero...

Laatst bewerkt door een moderator: 27 apr 2004
  5. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Inderdaad, het vorige forum ziet er zo eigenlijk ook uit, maar door wat kleuren en skins te veranderen kreeg je het forum zoals wij dat kennen. Dat gaat dus met dit forum ook nog gebeuren... :)

6. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    Was het mischien niet handig geweest om de site zich aan je resolutie aan te laten passen? of in iedergeval gecentreerd weer te geven want nu zit ik met een half leeg scherm :'-(

7. Martijn

Martijn I have returned!

Leuk Bevonden:
    1
    Als je een groot scherm en/of hoge res hebt/draait moet je maar niet full screen browsen ;).
    Wel iets, je kunt invullen welke games je hebt maar waar kun je dat terug vinden. Ik zal wel scheel zijn maar ik zie het niet.

Edit:

Heb et al gevonden, *scheelt*. Of lag het toch aan firefox :confused:

8. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Games invullen? Wie, wat waar? :confused:

9. Martijn

Martijn I have returned!

Leuk Bevonden:
    1
    Bij je profiel op de mainpage kun je dat invullen. Als iemand dan je profiel checkt ziet hij welke games jij hebt.

10. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ik moet zeggen, ik heb nu even een beetje over de mainpage heen gesurft, maar het werkt erg relax. Zit allemaal goed in elkaar! Zeker weten dat het een flinke verbetering is!

11. WarriorSan

WarriorSan Somewhere in the system...

Leuk Bevonden:
    1
    Ik moet zeggen dat ik het veel beter vind dat je bij screenshots van games nu direct kan door gaan naar de volgende of terug. Eerst werd elk plaatje geopend in een apart venster en moest je dan weer sluiten, volgende openen en weer sluiten, volgende openen en weer sluiten, veel beter nu! Vooral als er een overvloed van screenshots bij een game zitten.

12. Edge

Edge Hardcore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind t jammer dat we nog steeds geen image sig in signature space kunnen zetten..dat zou ik erg vet vinden.

Oh well beggers can't be choosers I guess..

13. dromped

dromped ZzZzZZzzZzZz

Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind het echt jammer wat er allemaal veranderd is, ik vind het veel onoverzichterlijker. geef mij maar de oude terug.....

14. Edge

Edge Hardcore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm..ik kan t niet vinden..welke opties moet ik aanklikken..? :p

15. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Ik vind het echt lelijk. En ja ik ben misschien wat té eerlijk maar ik zeg het toch. het is veel te onoverzichtelijk. Ik heb geen plezier meer om naar de main te gaan en effe lekker wat te lezen. Ik vind het er tevens onprofessioneel uitzien. Het simpele was juist overduidelijk hoewel alleen hetgeen in het midden (al die posts onder elkaar) naarmijn mening veranderd hoefde te worden. Nee ik vind het echt niks. Tevens het forum. Alles als normaal was veel en veel fijner.

16. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559

Ik heb die lijst ingevuld maar als ik dan naar m'n profiel ga zie ik toch neit welke games ik heb! :confused:

17. <:.oRoBBeRTo.:>

<:.oRoBBeRTo.:> .

Leuk Bevonden:
    1
    Nog een opleving:
    Members: 10,999

11.000 ste member is er ook vandaag:)

18. Martijn

Martijn I have returned!

Leuk Bevonden:
    1
    Ok dan maar zo.

"HoekrijgikmijngamesbijmeprofielguideV0.202030a"

1 Ga naar profiel.
    2 Ga naar voorkeuren.

3 Vul je favo genres in plus de games die je hebt.
    4 Versturen die hap

5 Tadaaa :)

19. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    de profile options zijn wel een stuk vooruit gegaan, ziet er mooi uit.

ik ben benieuwd of er ook nog wat met het x-bazar gaat gebeuren, dat werd namelijk wel gezegt een paar maanden geleden...

hier dus :)

Laatst bewerkt: 27 apr 2004
  20. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Zo....dit is echt echt wennen. Ik vindt het tegenvallen als je ziet hoe V3 overhyped is :+ maar als je het puur objectief bekijkt zit het gewoon goed in elkaar. Ik was alleen misschien aan het oude XBW gewend _O_
    Nu ik dit zit te typen valt het me op dat het 'word' achtig is om te typen ipv. de codes [ ] etc.......

Het forum vind ik wel minder mooi (Post reply knop links?) Maar goed, zoals eerder gezegd is het slechts een placeholder. Ik ben wel blij dat XBW online is, heb julli guys gemist ;)

De voorpagina vind ik wel mooi...beetje druk mischien en alles kriskras door elkaar maar het heeft zeker wel wat.

Al met al ben ik best te spreken over V3. De heimwee is naar XBW 2.0 is nog groot maar ik denk dat ik in de toekomst met deze Xbw kan leren leven :p
    Good work en succes met XBW 3.1 (het XBW met het beter forum)

Deel Deze Pagina