1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

v.3 is er \o/

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door NatureGoneWild, 26 apr 2004.

1. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    En de 11.000ste member is er ook!! Welkom RoAcH!!! :D

2. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    * zoekt vertwijfelt naar optie op mainpage om members te bekijken...

* wordt nog gekker dan ie al was...

* zoekt in Gouden Gids naar psychiater...

3. Martijn

Martijn I have returned!

Leuk Bevonden:
    1
    Die heb ik ook nog niet kunnen vinden, je kunt wel naar je eigen profiel en dan het nummer in de url vervangen door het userid van degene die je wilt zien. Handig niet? :)

4. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Inderdaad: Niet! ;)

Wel handig trouwens dat je nu smijlies midden in je tekst kunt zetten ipv dat ze steeds aan het eind van je tekst komen als je er een plaatst. _O_

5. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Ja als je het profiel van een specifiek iemand wilt zien moet het zo :) dus maak een topic en show allemaal je brute profiel zou ik zeggen :D

6. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb het ff snel door gekeken, ziet er goed uit, avatars zijn er veel strakker uit, het is allemaal even wennen, maar dat komt allemaal wel goed.:) Wat er nog meer is veranderd: het aantal posts staat nu onder je naam: Was het bij xboxworld niet zo van ' Het gaat niet om de hoeveelheid van de posts maar om de inhoud'. Maakt mij verder niet uit hoor, ik vind het beter zo, maar dat is mij mening.

7. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    ja 't spijt me mensen maar ik vind 't niet zo best.

Het stuk onder/rechts waar het nieuws, poll enz instaan vind ik er best goed uitzien. Geen kritiek op dat stuk maar alles wat eromheen zit lijkt net alsof 't maar is neergegooid. Zet op zijn minst alles tegen de zijkant en bovenkant aan zodat 't niet lijkt alsof alles er vrolijk bij 'hangt'

8. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Stond het de vorige keer trouwens niet in het midden van het beeld? De main? Volgens mij wel, maar nu nemt het net de linkernat van mijn scherm in beslag 0_o

Voorbeeld

9. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Jij hebt een hele hoge resolutie ingesteld of je moet die lager zetten of je moet je browservenster kleiner maken. ;)

Laatst bewerkt: 27 apr 2004
  10. Vivi Ornitier

Vivi Ornitier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de main page ( www.xbw.nl ) egt lelijk ,sorry kerels. Veel minder overzichtelijk als vroeger en minder mooi. Mjah het forum is wel een verbetering ,mits nieuwe skin.

@[munch] : zelfde hier ,vind ik ook lastig

11. Karelax

Karelax Guest

Het forum vind ik bagger en dat is wel degrootste reden waarom ik hier kom

12. Fruxxxano

Fruxxxano Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bij je profiel staat ook "groupmemberships" ofzoiets, wat heb je eraan, volgens mij zijn er helemaal geen "groups" waar je bij kan horen. ik heb het iig nergens kunnen vinden.

13. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Alleen jammer dat V3 enkel 800x600 ondersteund en die bij grotere resolutie heel erg lelijk wordt (mainpage). Verder topwerk! _O_

Btw, de kleuren van het forum gaan nog wel veranderd worden hoop ik? :eek:

14. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het niks, het zijn allemaal losse componenten, het vormt helemaal geen geheel en is bovendien veel te wit. Hebben jullie hier nou 2 jaar in het diepste geheim aan gewerkt, want vind het niet zoveel voorstellen.

V2 was veeeeeeeeel overzichtelijker, als ik nu op de site kom heb ik zoiets van, dit is niet iets waar ik snel terug zou komen zoals ik dit vroeger wel had... Dat kan veeeeeeeel beter.

15. Tinman NL

Tinman NL HD-Ready

Leuk Bevonden:
    0
    Volkomen mee eens, ik geef toe dat je moet wennen, maar het ziet er nu gewoon goedkoop uit. V2 zag er in ieder geval beter uit, en het forum ook.

16. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Beetje gek is dat wel..... wie draait er nu nog op 800*600?

17. frankx

frankx The Old Guy

Leuk Bevonden:
    21
    Prima site. Echter op een resolutiu van 1280*1024 staat alles links op het scherm. Het zou veel mooier zijn om alles op het scherm te centreren.

Verder Toppie

18. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    las het midden stuk nou alle overige ruimte krijgt
    dan word het tenminste op hogere resoluties wat groter
    maar blijft het zelfde op 800x600 zolang ze maar in full screen kijken :D

19. Rush nl

Rush nl FRAUDE!

Leuk Bevonden:
    3
    hmmm...ik zou wel wat meer te weten willen komen over die 'Gebruikersreviews'....wat gaat dit precies inhouden?

20. gerjan

gerjan Guest

Ben ik de enige die het niks vind? :'-(

Frontpage is slomer, veeeeel onoverzichtelijker. Forum is gaar.

Echt ik vind het niets

Deel Deze Pagina