1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

v.3 is er \o/

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door NatureGoneWild, 26 apr 2004.

1. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9

lees dan op zijn minst ff door wat de rest zeg want dan merk je dat je niet de enige bent :mad:

2. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het wel aardig. Layout kan inderdaad wel wat overzichtelijker maar dat komt in mijn geval vooral doordat ik op 1280x1024 draai. Alles staat grotendeels links. Wie maakt er nou een website op 800x600? Iedereen gebruikt toch 1024 of 1280? Dat is mijn enige belangrijke kritiek.

3. gerjan

gerjan Guest

Kzag het later ook, maar het moest er gewoon ff uit :eek:

4. ZeRo T

ZeRo T Banned ;)

Leuk Bevonden:
    0
    Vind er persoonlijk niks aan. Veel te onoverzichtelijk en de layout past niet bij een Xboxsite. De oude was een stuk beter!

5. Offtrack

Offtrack ForzaGT :)

Leuk Bevonden:
    6
    Ik snap de dinohuid print niet echt, maar nu hij gecentreerd is... Vind de frontpage wel mooi!
    Als ze het forum nou weer in een xboxwaardig groen gieten, voelen we ons sneller thuis :p

6. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Frontpage op V2 was bij mij ook al gecentreerd.

Hopelijk word deze placeholder binnenkort vervangen, als die er redelijk uitziet ben ik blij. Ik kom toch nooit bij XBW op de frontpage (voor nieuws ga ik elders). :)

7. Odyss NL

Odyss NL New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Kijk, de frontpage is nu gecentreerd. Ik vind het er gelijk stukken mooier uitzien:9

8. Rush nl

Rush nl FRAUDE!

Leuk Bevonden:
    3
    frontpage: ik vind het nu vrij chaotisch, mss dat een groen randje oid links en rechts van 'alles' wat meer structuur kunnen aanbrengen.

En mensen die kritiek hebben op de 'looks' van het forum moeten beter lezen:

9. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Wordt voortaan bij elke special heel het design veranderd...zoals nu bij Hitman special.
    Ziet er wel nice uit..weer anders dan die groene kronkels!

10. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    Gecentreerd? De meeste van jullie praten over dat alles naar links staat, maar bij mij staat toch echt alles naar rechts? Aan de linkerkant is een een strook van zo'n 4 cm vrij, beetje erg lelijk vind ik persoonlijk. Ik vind het in principe er wel goed uitzien, alleen zijn er nog wel wat vreemde dingen. Vooral het bovenste gedeelte van de lay-out ziet er rommelig uit, bovendien vind ik vreemd dat, nu met de Hitman special, erg veel delen een witte achtergrond hebben maar een donkerrood plaatje van de hitman special rechts staat en de gehele linkerbalk ook donkerrood is. Beetje erg contrast aan de witte achtergrond in de gehele pagina.

Vooral met de Hitman special is het rommelige eraan nogal opvallend, vond de groene look beter.

11. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    even 2 kleine vraagjes...

wanneer kunnen we de xbw-layout van V3bulletin verwachten??

en zal de Xbox Live Gamertag in de toekomst weer onder ieders profiel verschijnen? vond dat altijd wel leuk op dit forum :D

12. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    Met die Live tag was Darkwing al bezig..

Deel Deze Pagina