1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

V.I.P. op XBL ? ?

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door GustavSan, 7 aug 2003.

1. stefsybo

stefsybo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vind je het gek dat ik je niet geloof na al die überserieuze posts die je hier geplaatst hebt?:{

2. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    net of die bill gates thuis lekker achter z'n xboxje op live tegen andere zit te raggen onder de gamertag microboy 8)

3. hello

hello Guest

neej shaq had op een beurs tegen bill gates gespeeld of een xbox dag ofzo en bill zat op die beurs en shaq zat thuis en ze konden elkaar zien via grote schermen. het had iets met xsn sports te maken of zo zei shaq.

Laatst bewerkt door een moderator: 8 aug 2003
  4. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    _O_

Ennieweez, ik denk dat de kans dat je een wannabe-V.I.P. (c.q. een imitator) tegen komt vele malen groter is dan dat een échte V.I.P. zijn identiteit bekend maakt. Zijn tag zou dan meteen geflood worden door requests enzo, is mindah fijn gam0ren... :{

5. XMSTXRDXM

XMSTXRDXM AMSTERDAMMER

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt gewoon dat filmpje gezien , liegebeest :p

6. hello

hello Guest

welk filmpje? ik heb trouwens gister weer tegen shaq gespeeld hij zou me ook nog de gamertag geven van kobe bryant maar hij zei dat kobe de laatste tijd niet vaak online is want hij moest vaak naar zn advocaat voor te bespreken hoe ze de zaak gingen aanpakken voor de rechtszitting omdat kobe seks heeft gehad met een wijf van 19 ofzo moet ie misschien de bak in.

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    You can say that again ;)

8. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    WHAAAHAHAHAH hilarisch!! _O_

9. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Jochie ga je moeder pesten en ons niet lastig vallen met mensen die je zogenaamd op live heb gesproken.

10. hello

hello Guest

shaq zei dat als ik naar LA kom dat ik dan gratis naar de lakers mag. had ook niet anders verwacht. hij is wel een toffe peer.

BOOMER NL ik vraag wel aan shaq of ie de gamertag heeft van Justin Timberlake dan geef ik em wel aan je heb je ook wat te vertellen in dit forum :cool:

oh sorry nu heb ik gelijk verklapt naar wat voorn soort muziek je luistert.
    :cool:

Laatst bewerkt door een moderator: 10 aug 2003
  11. Robhimself

Robhimself Like a surgean

Leuk Bevonden:
    2
    Je lult slap, manneke... Jij kent dat filmpje heus wel....... Heeft je mammie nooit gezegt dat je niet mag jokken?

12. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Okee speelkwartier is over, ga dit maar ergens anders uitvechten.
    Er wordt hier een normale discussie gevoerd, of helemaal géén. Geen persoonlijke opmerkingen meer dus, en ook geen flauwe verzonnen verhalen meer hello.

13. hello

hello Guest

Het is geen flauw verhaal. HET IS DE WAARHEID!!!!!!!

14. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    Wrom start iemand dit forum met de vraag of iemand weleens met een vip speelt en vervolgens zecht iemand het en dan geloofd niemand dat. Ik vind het vaag, start dan niet zo'n forum.:confused:

15. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Ik heb deze thread niet gestart, en heb dan ook het volste recht om niet te geloven wat hello zegt. (En ik moet het eerste weldenkende mens dat hem gelooft nog tegen komen.)

16. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    ik zeg niet dat ik hem geloof hoor, maar het nadeel is dat hij geen bewijs ken geven, aangezien dan iedereen die gamertag van die kerel wil hebben en dan word die kerel gek.

ow wacht, ik heb een idee, als hello nu de gamertag van die kerel PM't naar 1 van ons, en diegene dan ff gaat proberen. Die meld dan hier of het hem is ja of nee zonder de gamertag te geven.

WAT EEN BRILIANT IDEE WEER:+

Laatst bewerkt: 10 aug 2003
  17. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    En geef mij dan één goede reden waarom 'shaq' wel aan hello zijn identiteit bekend maakt (en hem zelf kaartjes voor de lakers belooft |:-), maar waarom wij zijn tag niet mogen hebben?
    Lees mijn vorige post nog even door ok?
    nuff said :cool:

18. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    misschien toeval en hij dacht, nou voor 1 keer zo'n laag klein sukkeltje in mijn lijst kne geen kwaad. of hij praat graag met fans. Of hij dacht dat het iemand anders was. Je weet het nooit, wat het was.

19. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Hij belooft kaartjes aan 1 of ander sukkeltje, of iemand die hij dacht dat het iemand anders was offeh... Nee dit gaat er bij mij écht niet in. :{

20. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    die kaartje bood hij pas toen hij hello heeft leren kennen.
    En shaq verwacht vast dat hello nooit kon daarheen. Dus dat zecht ie dan gewoon om aardig te doen.

(god, ik mot advocaat worden)

p.s. nogmaals, ik weet dat het er wel op lijkt, maar ik zeg niet dat ik hem geloof. Ik vind het gewoon lullig dat niemand hem geloofd.

Deel Deze Pagina