1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

V.I.P. op XBL ? ?

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door GustavSan, 7 aug 2003.

1. stefsybo

stefsybo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk eerst maar eens naar de manier waarop hij schrijft. Volgens mij zitten er op zijn toetsenbord geen punten of komma's en daarnaast schrijft hij zo van kijk mij eens cool zijn, Ik heb tegen Shaq gespeeld en jullie zijn maar losers.

Ook moet je eens kijken naar zijn andere posts op dit forum. Daar zitten erg weinig serieuze posts tussen.

2. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    wahhahahaha ik vind dat verhaal over shaq echt prachtig, en dat ie de gamertag van kobe ook effe zal geven maar die is de laatste tijd niet zo vaak online omdat hij naar die rechtzaak steeds moet, net of ie naast die rechtzaak alleen maar op xbox live te vinden is... maarre, misschien spreekt die gast de waarheid (lol ik geloof 't eigenlijk niet zo) maarre post dan is wat gamertags zodat we 't effe kunnen tsjekken...

Enne verder ben ik nog nooit een vip tegen gekomen, wel iemand die zei dat hij die gast was van austin powers, en hij zei de hele tijd Yeah baby YEAH!, maarre dat was dus een hele slappe imitatie :+

3. hello

hello Guest

Ik zeg niet dat jullie losers zijn(alleen jij Stefsybo:+ ).Maar ik begon gewoon een keer met hem te gamen en ik vroeg waar hij woonde. Hij zei toen LA. Nadat ik gezegd had dat ik in nederland woonde, vroeg ik of hij fan van de lakers was. Toen zei hij: ''ik speel bij de lakers ik ben shaq.'' Die stem klonk me bekend in de oren en toen wist ik het zeker ''This is the real shaq''. Oke dat verhaal van kobe klopte niet dat ik zijn gamertag zou krijgen. Maar van die kaartjes wel!!!

Laatst bewerkt door een moderator: 10 aug 2003
  4. stefsybo

stefsybo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, je zegt het niet maar tussen de regels door is wel te lezen dat je jezelf heel wat vindt.

En nu geef je zelf toe dat je verhaal niet klopt (in elk geval niet helemaal), dan wordt de rest ook een heel stuk ongeloofwaardiger.

5. zub

zub Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, Ja , ik ben het echt.
    Het is dan ook ideaal om niet continu te hoeven worstelen met andere mensen over mijn ware identiteit.
    Ik ben gewoon zub voor mijn medegamers en daarmee is de kous af.

Jullie dachten toch niet dat ik of enig ander V.I.P. wezen nou net xbox live gaat gebruiken om met andere mensen in contact te komen?
    Dat is nou net waarom het zo ideaal is; het is vrijblijvend!
    Snappie?

En zou je nou echt afhankelijk zijn van xbox-live om mensen te ontmoeten, dan is dat weinig creatief en onpersoonlijk.
    Snappie?

Dat bedoel ik!Maakt ook niet uit: We kennen elkaar toch niet!
    ;)

6. ImpulzZ

ImpulzZ Katie Holmes

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat vip's wel meerdere gamertags hebben hoor
    dus als ze last hebben dat fans ze doorhebben en hun gamertag gaan verspreiden dat ie dan gewoon een andere gamertag gebruikt

7. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Misschien was 't 'm wel door de slappe imitatie ;)
    Wist je dat Charlie Chaplin 5e werd in een talentenshow voor Charlie Chaplin imitaties 8) :+

8. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    1) Het gaat mij er niet om of ik de gamerstag van de celebs te weten krijg, dat interesseert me geen biet. Maar het is wel leuk om te weten of celebs achter de xbox staan.
    2) Daarnaast viel mij op dat sommigen als groupies achter de xbw-crew + mods aangaan. Ik wilde wel eens weten of er ook nog grotere namen bekend zijn bij xbl
    :cool: Misschien reageren er wel nederlandse celebs op deze draad :)
    4) Al die broodjes aap verhalen zijn overigens wel vermakelijk

mX

9. XMSTXRDXM

XMSTXRDXM AMSTERDAMMER

Leuk Bevonden:
    0
    Ben jij V.I.P. dan ??
    Volgens mij ben je zubbie .

Laatst bewerkt: 12 aug 2003
  10. jasnba

jasnba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  11. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    Durf het idd bijna niet te vragen, maar wie bennie dan?

12. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    2) Oh dus dát zijn al die friend-requests van nicks die ik totaal niet herken! 8)
    4) True, true! Leuk als hello strax naar LA gaat en aan één of ander klein vadsig mannetje (lees: "shaq") zijn gratis Lakers-kaartjes gaat vragen. Omg die gast lacht zich helemaal dood! 8)
    _O_
    ...volgens mij is het Kobe! :cool:

13. gast ik weet wel hoe shaq eruit ziet.

14. wel een beetje respectvol blijven. zulke taal als ''sukkel'' is op dit forum niet gewenst

15. stefsybo

stefsybo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Toch jammer dat je geen webcam bij Xbox Live hebt, nu kan je niet zien of het echt Shaq is :eek:

16. daar heb je gelijk in. maar ik heb ook aan hem gevraagd wanneer die geboren is en heb dat toen op internet opgezocht en het klopte!!

17. Vaag

Vaag Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Volgens mij word die hello hier errug goed in de maling genomen man!

Ik verzin de meest idiote shit op xbl en de meeste mensen geloven ook echt daadwerkelijk wat je zegt hoor.

Voor Go ahead eagles is zo leuk om in de maling tenemen man.
    Ook Dark martini is zeker geinig met MM3.

Greetz

18. stefsybo

stefsybo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien had die andere gast het ook wel op internet opgezocht. :{

Had ik trouwens gezegd dat ik jou niet echt vertrouw nadat je het hele forum volgespamt hebt met onzin?:confused:

19. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    Houd jij Dark Martini altijd voor de gek?
    Stoer, daar mot ik een keer bij zijn.
    Weet jij waar ie momenteel is BTW, heb hem al een heletijd niet meer gezien.

20. XMSTXRDXM

XMSTXRDXM AMSTERDAMMER

Leuk Bevonden:
    0
    Nu geloof ik je .

Deel Deze Pagina