mja... Laatst zat ik ook aan iemand te vertellen dat ik een super bekende belgische ster was, ik verzon ter plekke een naam en ging over tot het praten met een belgisch tintje, die gast geloofde het ook nog en zat geinteresseerd te luisteren en mee te praten.. tsja
vraag me idd wel eens af of bill gates op xbox live zit met zijn kinderen bv lijkt me echt cool om de hele nieuwe planing van microsoft tijdens het gamen te bespreken
OMG iemand die 2 dagen geregistreerd is en 3 posts heeft, die een mod de les leest..... heb bill gates kinderen dan???
Micro boy of Microboy zou heel goed kunnen als gamertag van Bill Gates. Ik heb weleens de credits bekeken van MM3 en daar stond: Bill "microboy" Gates. Dat microboy is dus gewoon zijn bijnaam. Ik heb hem toegevoegd en bestaat dus ook die gamertag. Hij komt alleen sinds een maandje niet online. Of hij voegt mij niet toe. Het vreemde is dat als ik bach (van Robbie Bach), gates, allard (van Jay Allard) en nog een maar ik weet niet meer hoe die heet, toevoeg, dan accepteert hij die allemaal. Wie neemt er nou Bach als gamertag Ook deze gamertags zijn nooit online geweest of hebben mij niet toegevoegt. Die gasten hebben natuurlijk overal waar ze komen een andere gamertag.
Ja, geloof het of niet: Hij heeft een vrouw (melinda), en ik dacht twee kinderen. Moet je eens op www.microsoft.com die speeches bekijken, daar verteld Bill Gates over de Xbox en speelt er ook op. De rest is ook heeeeeel interresant Aan het begin van die speech zegt hij dat hij in de vakantie bezig is geweest om extreme bridge op de Xbox te krijgen (zijn hobby). Best wel geestig.
*KUCH* marketing *KUCH* het zou idd wel lachen zijn om Samuel L. Jackson deruit te rijden ofzow, maar de kans dat je hem tegenkomt is wel heel klein, en dan nog gaat ie niet zomaar zeggen 'Ik ben Samuel L. Jackson'. zo ook die bs van hello, waarom zou ie zomaar vertellen dat ie Shaq is, hij heeft in zn leven al genoeg te maken met fanboys probably...
en dat zal ie aan jouw vertellen hij snapt ook wel dat jij het dan doorvekoopt voor te veel geld aan Sony of Nintendo
Maak je geen zorgen. Ten eerste was hij niet 2 dagen geregistreerd, maar was dit een kloontje van hello. (die geband is, en zijn kloontje nu ook ) Ten tweede noemde ik hem geen sukkel, maar begrijpend lezen is blijkbaar niet zijn sterkste vak. *)