Haha klopt, we zeiden namelijk afgelopen woensdag unaniem dat #38 of #37 beide een livery is die op het lijf van Loyall geschreven is. Helemaal zijn stijl. Dus vandaar
Vanavond maar eens paar rondjes testen denk ik.. Moet toch wel beter gaan dan de Cayman mag ik hopen... Anders moet ik toch echt in huis opzoek na me race pace.. Kan niet opeens weg zijn toch? Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
Nee het is niet weg maar je kan gewoon minder lomp zijn en foutjes maken met deze physics. Kost me echt meer tijd qua oefenen om de moeilijkere banen en auto's te leren kennen.
Dit baantje is ook niet zo moeilijk. 2/3e is bijna volgas. Eerste bochten zijn een beetje tricky. En al je het niet meer weet, TC aan zetten
Officiƫle Racebriefing - Ronde 1 - Rouen les Essarts Algemene informatie: De eerste race in de V8SC vindt plaats op het Historische circuit van Rouen Les Essarts. Een hoge snelheidsbaan pittoreske Frankrijk waar na de 90 graden bocht en voor start/finish een mooie picknick plek is voor de mensen die er even willen stoppen. De baan is relatief simpel en smal, maar dat hebben wij gekozen omdat een simpele baan vaak close racen in de hand speelt. Op het stuk van S2 naar de scherpe bocht in S3 is slipstreamen heel erg goed mogelijk. De topsnelheid van 291 wordt daar ook ruimschoots gehaald. Omdat de baan smal is, de curbstones hoog en de auto listig is. Is er een hele goede kans dat Crashes ontstaan als gevolg van elkaar te weinig ruimte geven. Het is heel makkelijk verdedigen en ook heel makkelijk te crashen. Schade staat aan en de weg naar de pits is vrij lang (gezien de crash meestal in sector 1 ontstaat). Houd een beetje rekening met elkaar! Niet ongeduldig worden en hem er gewoon naast gooien! Timetable: 19:45 - Lobby open 20:00 - Start Practise (10min) 20:10 - Start Kwalificatie (15 min) 20:15 - Start Race 1 - Staande start- +- 30 minuten20:55 - Einde Race - 5 min pauze -21:00 - Start Kwalificatie (5 min) 21:05 - Start race 2 - Staande start- +- 40 minuten21:45 - Einde Race 2. Lobby settings: Time progression: ON (2x) Penalty's: ON Datum: 1 September 2017 Time: - 13.00 uur, Race 1 - 15.00 uur, Race 2 Weer: Clear > Random TCS: toegestaan ABS: toegestaan STM: NIET toegestaan Racelijn: NIET toegestaan Bandenslijtage: Real Damage: Full Pits: Automatische Pitlimiter, zelf rijden in pitbox. Wat verder nog ten tafel komt: 1. De pits is heel kort. Ga er met gepaste snelheid in om een DQ te voorkomen. 2. De pits kan vol zijn. Door de te korte pits zijn er maar een paar plekken beschikbaar om te pitsen. Ga dus niet allemaal tegelijkertijd de pits in om een "Drive trough" te vermijden. 3. Het weer gaat middels via een versnelde Time Progression naar een "Random" weeroptie. We beginnen op Clear, maar wat daarna komt heb ik niet in de hand. Bereid je dus voor op het ergste. (het kan zelfs gaan sneeuwen). 4. De V8 lust een behoorlijke slok benzine. Houdt hier rekening mee! (je auto is ook voorzien van een "Lean" fuelmap, deze kun je ook gebruiken)
Is Rouen niet beperkt tot maximaal 12 man? Zelfde als Cadwell Park en hoe RX-banen tot maximaal 6 kunnen. Ik weet het niet zeker, maar is het wel even waard te checken voor zondag.
ik zal hoogstwaarschijnlijk de eerste race missen . Mogelijk schuif ik aan voor de tweede race maar dat weet ik niet zeker
Helemaal blij met de keuze van de livery met de vlammen. Bedankt allemaal. Ik hoop dat ik mede dankzij de livery wel vooruit ben te branden . Ik zal wel de 1e race noodgedwongen moeten missen omdat ik nog steeds in de woestijn zit in California USA ivm vakantie.
Sorry man was gister pas later dan ik eigelijk op de planning had online. Nog iemand zin om vanavond een paar rondjes te doen Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
Haha wordt nog grappig.. Zit een private practice te doen op Rouen Les Essarts.. En elke keer als ik me pitbox sta en me setup heb geladen is gelijk me achterkant helemaal krom Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
Had ik soms ook!! Ik had damage helemaal aanstaan maar het leverde bij mij geen schade aan de auto op, alleen visueel.