Thunderstorm in het donker, dat was wel echt even pittig. Hoop dat ze die weather bug wel even fixen, Wiethok reed gewoon op een droge baan terwijl de rest plassen aan het ontwijken was. Met WRX op Willow Springs was wel echt gaaf, ook op Sakito Sprint goed te doen!
http://xboxclips.com/NL WietPiraat/c970e97c-cdfc-4ab5-ae8d-e05f56582dde/embed Is idd niet helemaal goed Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
Haha nee joh, er ligt gewoon niets op de baan. Ziet er echt heel anders uit dan bij mij. Aparte bug, heb je iets aan je settings aangepast? Zou wel kut zijn als dit met de cup zou gebeuren.
Heb verder helemaal niets gedaan.. Alles staat zoals de game het heeft.. Alleen stuur settings heb ik veranderd Wordt dan helaas tot update niet in de regen racen.. Of het moet de hele race regenen Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
wouw, dat ziet er niet eens vergelijkbaar uit. Volgens mij echt 3x een auto afgeschreven op dat achterste rechte stuk. Wel heel erg leuke omstandigheden en race. De baan mag van mij uit elke game geschrapt worden, maar dat was reeds bekend.
Door mijn eigen schuld een DQ aan de broek gekregen wegens te hard in de pit rijden. Gelukkig was het een casual raceavondje. En die wheatherbug komt mij ook bekend voor zoals @Racerblade01 zei, toen was het inderdaad @ColdzeroNL die dat had dacht ik.
Aangezien we het gisteren weer over "Rondjes lopen" hadden moet ik toch ff weer Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
Fuck die moderne shit: Dit was afgelopen oktober in Utrecht. @DutchOwnage Dit bedoelde ik dus met de Thunderdome van dit jaar. Was ter ere van het 25 jarig bestaan.
Haha daar ben ik het ook helemaal mee eens.. Was ook meer omdat we het gister weer over een rondjes lopen hadden en dit nummer net een paar dagen uit was hahaha.. Hoe het voor mij als guppekop met een grote stiefbroer begon Bijna hele collectie staat ook gewoon op pc Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
Als we dan toch ff op de hardcore/gabbertour gaan wil ik ook een kleine bijdrage leveren. Mijn favouriete set van mijn favouriete DJ aller tijden en tevens de laatste keer dat ik op een hardcore feestje rond liep te stuiteren En dan vooral z'n einde vanaf minuutje 7. kippevel!!! Rotterdam Hooligans!!!!! Hardcore4Life!!! en nog meer van die ongein En zo deden we dat "vroegah" in De Kuip
Wel een wereld van verschil wanneer je het vergelijkt met hoe de baan er voor ons bij lag, zie de video van Asjemenou. Die heeft later in de video overigens van een lichtstoring na zijn drivethrough.
Had het idd gezien.. Hoop echt dat ze die bug snel fixen.. Ben wel blij dat het geen cup race was.. Alleen is het racen met een 2de of 3de random slot dus eigenlijk niet te doen, omdat je niet weet of iemand last van die bug krijgt of niet Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
Heb de bug ook nog maar twee keer gezien dus zal komende week proberen zoveel mogelijk random online races te hosten om te kijken of het vaker gebeurt.
ik heb op safe gereden. Alleen de laatste 2 rondes in de muur gehangen. Mijn lichten werkt niet sinds mijn reguliere pitstop ? Toen had ik nog niet in de muur gehangen. Was de laatste 2 rondes bijna niet meer te doen. Maar wel weer ontzettend genoten van het random weer. Wat reed wiethik snel he!