Die krassen zijn helemaal rond om die cd. Maarja wel vaag van ea hoor met al dat fout gedoe van hun......
Bij mij lopen de krassen allemaal kris-kras door elkaar!!! Die brede ronde lijnen horen idd bij de opbouw van de CD!! Maar nu heb ik eindelijk een CD die niet steeds uitvalt, vraag is alleen hoe lang hij het volhoud!! Verder moet ik zeggen dat het een goeie game is, maar word op gegeven moment wel makkelijk, Club Championship op Worldclass niveau is nog wel een beetje uitdaging maar toch goed te doen (of komt dat omdat ik gewoon te goed ben :r ) !!!!!!
die krassenmaker had ik ook, maar dat heeft de maken met de oppervlakte van je DVD lade, dit heb ik met een vriend vergeleken. Op zijn dvd lade zat een soort glans coating en de krassen zitten alleen aan de rand die dus ook contact maakt met je Dvd lade....
Ik had ook die krassenmaker en heb 'm toen ook maar opgestuurd. Mocht je daar iets over willen lezen moet je ff in deze thread kijken. Ik hoop trouwens Fifa2003 te winnen met de prijsvraag deze keer