daar geef ik je groots gelijk in, je maakt een kind, vermoord je (EIGEN) kind; heeft die vader nagedacht toen hij begon??? je moet toch weten wat je wilt als je een kind "maakt" en die vrouw waar is die, nog 1 ding hij zecht dat hij dat kind al 2x heeft gewurgt, (dat dat kind kan overleven) dan weet hij toch ook wel dat hij te ver is gegaan na de eerste x?? en heeft die gek al bedacht te vragen of zijn vrouw op kan passen als hij ZÓ nodig moet gamen, of zorgen dat het kind gaat slapen (of dauw een speen in ze'n mond) omg heeft die vader nooit leren denken??
Ik vind de reacties in deze topic van een zeer laag niveau, er is een kind 'vermoord' en dan maken mensen er grappen van :l Is dit allemaal zo 'normaal' geworden... triest Grappen maken om dit soort dingen doe je maar op fok.nl..
Hellaas genoeg zijn dit soort dingen te ''normaal'' geworden Lees de krant (of iets anders) en het staat er die en die is weer eens vermoordt. Is dit van de mensheid geworden?
geef die vader groote gelijk, dat rotjong moet gewoon zun hoofd houden als hij pokemon aan het spelen is nadeel nu krijgt gamen nog een slechter imago ik bedoel ik kan nu niet eens me school uitmoorden zonder jullie in een slecht dachtlicht te zetten
[sarcastic mode] Ik heb altijd al beweerd dat Pokemon een agressief spel is. Verbannen die zooi, samen met medabots en yu-gi-oh voor er nog meer doden vallen ! [sarcastic mode/] juist ja... duidelijk een geval van een mongool zonder enig gevoel voor opvoeding. Dit had net zo goed kunnen gebeuren als zijn favoriete liedje op de radio was gekomen. Ik ben benieuwd wanneer de eerste actiegroep zijn spreekwoordelijke muil opentrekt om te beweren dat games mensen geweldadig maken.
je kan geweldadig worden van z'n beetje alles; tv kijken, muziek luisteren, auto rijden en dus ook van gamen. het verschilt alleen van persoon tot persoon. sommige mensen kunnen zichzelf beter beheersen dan anderen
Nouhouw, nu verraad je mijn naam gedeeltelijk . Maar ik dacht: Een bron in de eerste post waar het verhaal ook in staat is iets overzichtelijker. En een bron is altijd handig om te weten, of het nou duidelijk is dat je het niet verzonnen hebt of niet. Tenminste...dat zie ik aan de posts [ze vragen ALTIJD om een bron ]
ja de bron is belangrijk maar dit gebeurt zoveel, dit word apnormaal, als je iedereen in de wereld zou tellen die worden vermoord heb je geen nederland meer :{ en die grappen kon je toch wel zien aankomen hoor!
Tsja, echt wel ziek... :{ Maar misschien te veel Mario games gespeeld. Het zal maar je vader zijn, gelukkig gamed mijn vader niet.
Als hij rust wou,had hij daar maar eerder aan moeten denken. Ik ken 90% van de tijd niet ff relax een spelletje spelen,omdat het gewoon tedruk hier is door die kleine. Ik zou never and never ook maar iets durven doen tegen mn meissie eigenlijk hoor. Ben er trots op,en koester dit voor altijd. (En zeker meer als een spelletje spelen!) Daarom,aan die galg met die Ho!