Hallo xboxworlders ! Ik vertrek volgende week als het goed is met een maat van me (met de auto ) richting belgie, maar nu zoeken we leuke jongerencampings in dat land, zelf zijn we er namelijk nog nooit gweest! Hopelijk zijn er hier mensen met wat ervaringen, alvast bedankt! _0/
ach gossie, een bijdehandje ! Nee, ik heb net mn rijbewijs gehaald en maat van me heeft net een auto gekocht, dus vandaar, tis een klein avontuurtje! en inderdaad, we reizen op de bonnefooi, was alleen benieuwd naar ervaringen van mensen...
joh ! nog noooooit gezocht daar , ik vraag toch om ervaringen met mensen, plaatjes kijken lukt nog wel hoor! maar toch bedankt voor de moeite !
Heb dat vorige zomer gedaan, met 2 maten en een auto op de bonnefooi 2 weken weg geweest. Hadden totaal geen idee waar we heen wouden, behalve dat we minsten Zuid-Frankrijk wouden aandoen, daar hebben we dus ook de hele Cote D'azure aangedaan. Enorm lachen, en ik zou je zelf totaal niet voor bereiden haalt een deel van de pret weg. Tevens zou ik niet naar Belgie gaan maar als je zoiets doet veel verder naar het zuiden gaan waar de kans op goed weer al vele malen groter is en de kans op iets beleven ook.
Whaha ja daar dacht ik ook al aan . Tsja Belgen... *Houd niet van camperen, neem toch lekker een All-Incl hotel
Als je van outdoor sporten houdt weet ik wel een leuke camping. Het is niet heel groot maar je kan er mountain bikes huren en klimmen in de buurt enzo. Bovendien staat er een tipi waarin je bij het kampvuur kan zitten enzo... erg gezellig. www.campinglespommiers.be De camping ligt in Poulseur/Comblain au pont, dat is beneden Luik in de ardennen. Veel plezier op je avontuur in ieder geval