1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Valiant Hearts: The Great War

Discussie in 'Games' gestart door Rossi46, 16 okt 2015.

  1. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159

    [​IMG]

    Developer: Ubisoft Montpellier

    Release: 24 juni 2014

    Game with Gold: oktober 2015

     
  2. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Onbegrijpelijk dat deze game hier geen eigen topic heeft. Onverdiend ook vooral :cool:

    Het is natuurlijk geen volwaardige game, in de zin van uren gameplay. Maar je krijgt er een bijzonder pakkende en sfeervolle game voor terug. En nog leerzaam ook! :thumbs:

    Ik durf er verder niet zoveel over te zeggen hier, bang om te spoilen. Ik raad wel iedereen aan de game te spelen. Eigenlijk verdient deze game het om voor het volle pond gekocht te worden, maar toevallig is deze game nu (oktober 2015) gratis te downloaden :)
     
    Laatst bewerkt: 16 okt 2015
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Volgens mij is hier wel een topic van geweest als ik het mij goed herinner.
     
  4. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Game nu ook twee uurtjes gespeeld. Geweldige stijl, zowel grafisch als de muziek, en boeiende verhaallijnen, maar wordt de gameplay nog wat boeiender later in het spel? Het is zo straight forward allemaal.
     
  5. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Ik heb toch goed zitten zoeken (zowel op titel als met de hand alle topic's door) en kwam niets tegen. Althans, voor op de X1. Misschien is de 360 versie al ergens besproken.

    In de basis verandert de gameplay niet echt. Maar dat moet je er niet van weerhouden om de game verder te gaan spelen, want het verhaal en de sfeer maken dat meer dan goed :)
     
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Dit was toch ook eens een PS+ gratis game? Ik moet hem nog downloaden :+
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.061
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Doen, het is een echte aanrader en ook erg leerzaam. Boeiende stukken geschiedenis rond WW I. Het begin is sterk, pakte bij mij direct mijn interesse, de rest moet jezelf maar ontdekken.
     
    Rossi46 vindt dit leuk.
  8. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Heerlijk spel. Heb hem inmiddels al uitgespeeld. Leuke puzzels met interessante verhalen over WWI. Zit nog te twijfelen of ik alle voorwerpen nog ga zoeken. Heb me in ieder geval erg vermaakt met dit spel.
     
  9. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Al die voorwerpen vind je gewoon door het hele spel constant op A te drukken. Sommige voorwerpen zie je helemaal niet omdat ze ergens achter zitten 8)
     
  10. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Dat is inderdaad zo. Kwam daar helaas te laat achter waardoor er in het begin nog redelijk wat voorwerpen ontbreken.
     
  11. locoboy

    locoboy Active Member

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    27
    Inderdaad een mooie game,had ik totaal niet verwacht maar door de positieve reacties hier toch het spel maar gedownload en gisteren uitgespeeld en idd een pakkende en sfeervolle game.
     
    Rossi46 vindt dit leuk.
  12. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Zo vanmorgen de game opgestart en in één ruk (met kleine tussenpauze) uitgespeeld. Holy fuck wat heb ik genoten van de game. Het stijltje vind ik persoonlijk erg vet gedaan. Verhaal is tof en wordt op een mooie manier verteld. Ook heeft deze redelijk wat diepgang met alle achtergrond informatie. Je leert echt enorm veel van de WWI.

    Puzzels zijn over het algemeen erg eenvoudig, maar dat mag de pret niet drukken. Het was een hele vette game. Zonde dat veel mensen dit soort games geen kans geven en alleen maar voor de 13 in dozijn tripple-A games gaan. Hierdoor missen ze dit soort pareltjes, zonde!
     
    locoboy, Barbabravo, Beltoni en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  13. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Ja maar dat komt ook doordat de replaywaarde 0 is. Ik heb ervan genoten, maar daarna verwijderd. Wanneer ze dergelijk games voor een euro of 8 verkopen vind ik dat voldoende.
     
  14. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Ook net deze game uitgespeeld. Wat @SHiZ NL zegt klopt helemaal. Verhaal is erg mooi verteld en daar heb ik echt van genoten. Wel erg simpel uit te spelen maar het is echt de sfeer in de game die de game maakt. Super gaaf!
     
    SHiZ NL vindt dit leuk.
  15. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Replay waarde van deze game is er inderdaad niet. Maar dat hoeft voor mij ook niet altijd. Ik vind het als gameliefhebber gewoon jammer dat mensen zowat allleen maar naar de 13 in dozijn AAA games kijken.

    En qua prijs heb je zeker een punt. Korte games als dit zijn mij ook geen 15 euro waard, maar als ze in de aanbieding komen dan zijn ze het aanschaffen meer dan waard. Al helemaal als ze gratis zijn. Dus mensen geef dit soort games een kans en laat je eens verassen. Gratis nog wel! :)
     

Deel Deze Pagina