Re: wat een bullshit topic
Ik ben het helemaal met je eens dat iedereen dat lekker voor zichzelf uit moet maken, maar je bent wel erg bot in je post. Je maakt iedereen die zichzelf een "(echte) gamer" vindt uit voor Lamer. Is erg triest als je het mij vraagt, omdat iedereen die een spelletje speelt toch wel zelf een oordeel mag hebben wanneer iemand een echte gamer is.
Jammer dat je niet inziet dat de mensen die een spel zonder cheats spelen zichzelf meer een echte gamer vinden, omdat ze juist het spel spelen zoals het gespeeld dient te worden. Er is namelijk wel een degelijk verschil tussen gamers die Halo uit hebben gespeeld zonder cheats en mensen met cheats zodat je altijd genoeg ammo hebt en niet dood kan gaan. (Om maar een fictief voorbeeld te noemen).
Ik snap dus niet hoe iemand dan "lame" kan zijn als hij van mening is dat het een betere prestatie is (en de speler dus ook een betere gamer) om een spel zonder cheats (uit) te spelen dan met. Overigens is met cheaten helemaal niks mis : je kan er namelijk de volledige mogelijkheden uit een spel mee zien die je anders niet te zien zult krijgen om wat voor reden dan ook. Cheaten in multiplayer is echter simpel weg "Not Done", want het verpest namelijk het allerleukste aspect van multiplayer: de competitie.
Laatst bewerkt: 9 jan 2003