1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vampire

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nightbringer, 2 apr 2006.

  1. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Zucht, jullie weten dat dit alleen de 1ste 3 dagen werkt?
     
  2. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    nice, dan ga ik mezelf vampire maken en ff chill van die strength genieten, maakt het niet uit hoelang je vampire bent voor deze spell?

    hoe kan ik snel vampire worden, ik kan niet bij de Bark Brotherhood, maar zeg niet waarom want dat verklapt het verhaal, dus wie weet waar?

    waar bijv een cave is met veel vampires?
     
    Laatst bewerkt: 13 apr 2006
  3. Speaker

    Speaker Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij staat bij mij nie eens meer in het menutjuh zegmaar, alleen nog maar cure for vampirsme en rumors meer nie
     
  4. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    - North Imperial Sewers entrance.

    (Ik heb geen idee of die plaats aan level scaling ondergevig is. Misschien zitten de vampieren er aan een hoog level niet meer...ik ben er namelijk vroeg in de game binnen geweest)

    - Memorial Cave

    - Ook in forten zijn de marauders soms vampieren.
     
  5. Speaker

    Speaker Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe heet die dolk die je van dat wijf krijgt, ik denk namelijk dat ik um ergens gedumpt-verkocht heb, maar dat ken eigenlijk niet omdat een quest item is, maar ik heb um nie meer in me invertory, en ik heb um volgens me current quests staat dat ik de dolk aan der moet geven
     
  6. M-F-z0r^

    M-F-z0r^ -< Ghost Leader >-

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    als je iemand leegzuigt wordt het zelf geen vampier jammer genoeg. Zou wel leuk zijn trouwens. Dus het leegzuigen heeft geen enkel effect op mensen, tenminste, iedereen die ik heb leeggezogen is geen vampier geworden en er is verder ook niets aan hun gedrag veranderd. Maar ik had nog een vraag..

    hoe kan je zien dat je besmet bent, want ik ging maffe en toen was ik nadat ik ging slapen vampier, ik had de quest ervoor al wel een vampieren nest moeten opruimen in bloodcrust cave voor de mages guild, maar waar kun je dus zien of je besmet bent met een of andere ziekte?
     
  7. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    'Active effects' tab in het magic menu....
     
  8. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    zo heb gister letterlijk hele dag over gedaan om dingen te zoeken voor een cure cker iets van 6 7 uur bezig geweest
     
  9. Speaker

    Speaker Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe heet die dolk die je van dat wijf krijgt, ik denk namelijk dat ik um ergens gedumpt-verkocht heb, maar dat ken eigenlijk niet omdat een quest item is, maar ik heb um nie meer in me invertory, en ik heb um volgens me current quests staat dat ik de dolk aan der moet geven
     
  10. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet je wel zeker dat je hem gehad hebt dan? Anders moet je nog een keer met die vrouw praten, ik kreeg die dragger ook niet gelijk de eerste keer.
     
  11. Speaker

    Speaker Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah dat weet ik cker want ik heb die aregodian(hoe je ut oowk mag schijven) der al mee gestoken, kben toen naar die heks trug gegaan en denk dat ik um toen al gegeven heb, maar hij staat nog steeds bij me current quests

    Bij current quests staat:
    Vampie cure

    Melisande's dagger is covered in arganian blood. I should deliver is to her so that she can bre the potion.
    Kben der wel achtergekomen dat ik um al aan der gegeven heb, maar dan zou die bij de completed quests moeten staan en daar staatie dus nie en daarom ga ik twijvelen of ik um wel gegeven heb, want de as van die "Sterke" vampier heb ik aan der gegeven en die staat wel bij completed quests. dus dit moet een vette bug zijn
    (I've heard that if you turn in the items in the wrong order that it bugs your
    game and you will have to reload a previous save if you want to complete the
    quest. The order I turned in the items was blood grass, nightshade, garlic,
    Argonian blood, and finally vampire ashes.)
    maar volgens mij ken je de volgoorde zelf nie bepalen
     
    Laatst bewerkt: 16 apr 2006
  12. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Het maakt niet uit in welke volgorde je de spullen aan haar geeft. Ik had eerst het blood grass, vervolgens nightshade, toen Argonian blood, Vampire ash en als laatste garlic.
     
  13. Bjørn

    Bjørn Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom wordt ik geen vampier? Ik ben een Nord en ik heb de "dark gift" geaccepteerd. Vervolgens ben ik gaan slapen en vicente heeft me gebeten.

    Moet ik die quest actief houden en gewoon 72 uur wakker blijven, want ik ben al 7 dagen verder maar nog steeds geen vampier.
     
  14. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben ook een nord. en ik ben vampier als de neten, kan er niet meer tegen wil er nu echt van af
     
  15. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk in de uitgebreide openingspost zou ik zeggen, dan ben je er binnen een half uurtje wel van af.
     
  16. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    nope je moet na 3 dagen gaan pitten en dan krijg je een nachtmerrie en dan ben je vampier. zolang je wakker blijft gebeurt er niks. vervolgens krijg je elke dag een nachtmerrie die je situatie verslechtert zodat je niet meer tegen zonlicht enzo kan
     
  17. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Als je 1 keer vampier ben geworden en de cure-quest hebt gedaan kan je dan nog een keer vampier worden?
    Ik was het al 1 keer geweest en had toen de dark-gift geaccepteerd maar ik ben geen vampier geworden.. ook al had ik wel heel lang de vampiersziekte..
     
  18. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    probeer eens te gaan slapen, als je weer wakker wordt moet t gelukt zijn en anders kan het denk ik niet meer
     
  19. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    dat heb ik al gedaan.. mja jammer.. nu wou ik een vampier zijn lukt het dus niet meer:+
     
  20. Speaker

    Speaker Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Om nog ff trug te komen op mijn probleem van het niet kunnen geven van de ingediente heb ik 2 foto´s gemaakt, dit zijn de keuzes in het menutjuh

    [​IMG]

    En dit zijn de ingrediente die ik heb(Garlic heb ik wel al gegeven)

    [​IMG]
     

Deel Deze Pagina