1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vampire

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nightbringer, 2 apr 2006.

  1. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zou bijna zeggen klik dat cure for vampirism aan maar ik neem aan dat je dan niks krijgt is het wel?
    tja hoe heb je dan de garlinc gegeven?
     
  2. Speaker

    Speaker Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Garlic stond tussen Cure for... en rumors in en inderdaad aan dat cure for heb ik nix want dan zegt ze iets in de zin van: Zodra ik alle ingrediente heb kan ik beginnen met het maken van de potion
     
  3. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    ik lag te slapen gewoon in een Inn in d eImperial City en toen werd ik ineens vampire. fijn is dat.

    hoe kom ik hier vanaf?
     
  4. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    ik stel voor dat je het topic eens doorleest :cool:
     
  5. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Vage bug die ik nu ook heb. Ik heb alle dingen verzameld voor die cure maar ik moet alleen het bloodgrass nog geven en dat kan dus niet.

    Wel lomp want nu ben ik voor altijd zo'n lelijke vampier.
     
  6. Speaker

    Speaker Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat ze heel snel een patch online gaan zette op marktplace waardoor de meeste/alle bugs er uit gehaalt kunnen worden want dit is zwaar irrie, de umbra quest heeft namelijk oowk een bugs :mad: :mad: :mad:
     
  7. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    probeer dit eens, Het is misschien een laatste redmiddel maar wie weet is het een eenmalige bug geweest en kan je hem zo alsnog omzeilen.

    Gooi al je troep die je aan haar moet geven ff voor je voeten op de grond ( gewoon doen niet zeuren) praat dan met haar. Waarschijnlijk zegt ze dan nog steeds hetzelfde als dat ze de hele tijd al zegt. Als je uitgesproken bent pak je de spullen die je nodig hebt weer op. Pak het in de exacte getallen dus niet meer of minder. Kijk of ze dan je spullen wel herkent.

    das een suggestie om deze bug te omzeilen. De 2e is weer alles wegooien en het opnieuw kopen als dat nog kan. Je hebt dan nieuwe spullen en ondanks dat het niks uitmaakt kan het misschien toch helpen ( tussen het weggooien en het nieuw kopen met haar praten)
     
  8. Evelientje

    Evelientje Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Kheb een probleemp:

    Omdat ik geen vampier wil zijn heb ik inmiddels 5 gems verzameld.
    Maar als ik terug kom bij het huisje van de heks wil ze me doden.
    Ze vuurt vanalles op me af en ik kan niet met haar praten, ook niet door op A te drukken tijdens het vechten.

    Wat moet ik doen? Ik kan haar toch ook niet doden?
    Hoe kom ik anders van mn vampier zijn af...
     
  9. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    ga ff een save terug zou ik zeggen en probeert t eens zonder haar aan te vallen O-) .

    nee serieus kijk eens of je een bounty of je hoofd hebt, wie weet is ze daar gevoelig voor en anders moet je echt misschien ff een save terug
     
  10. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het nog geprobeerd met die dingen weg gooien en dan weer praten, maar dat hielp niks.

    Ook ben ik een save terug gegaan en ben ik opnieuw de vampire cure gaan doen, maar al op het begin staat Bloodgrass er niet tussen...

    Er zit dus niets anders op dan dat ik een lelijk gerimpeld mannetje blijf. Als ik dat van tevoren had geweten had ik me nooit laten aanvallen door een vampier...
     
  11. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    zucht , hier houden mijn suggesties op. Dan is er nog maar één optie mocht je het offer willen dragen en dat is opnieuw beginnen
     
  12. Speaker

    Speaker Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Klote zooi werkt oowk nie, nu ben ik zwaar PIST ik vond dat ik juist zoow lkkr ver was met dit personage en ik ben het spuug zat om steets maar bloed te gaan drinke en alleen maar snachts rond kunnen lopen
     
  13. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gelukkig nog een save-game van net voordat ik de cave naar binnen ging en ik vampier ben geworden. Maar ben inmiddels wel ongeveer 5 uur verder.

    Jammer genoeg kan die oude heks ook niet dood, want die werkt me een beetje op mijn zenuwen O-)
     
  14. Speaker

    Speaker Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik oowk al gedaan maar heb die save wel bewaart en voor de zekerheid nog ff een een memory vard gezet mocht er ooit een patch komen waardoor de bug er uit is_O_ en als ik bij me nieuwe personage vampier wordt ga ik ut maar is in de volgorde doen die ik eerder had gepost
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Als je nou niet in The Dark Brotherhood zit, hoe kan je dan van je Vampireism afkomen? En kan je ook voorkomen om Vampire te worden in de eerste plaats? Want ik werd dus gebeten 's nachtes toen ik in The Imperial Sewers was. Dus ik loaden, en toen geslapen in het fort Cloud(?) noordelijk van Bruma. Werd ik weer gebeten! :eek:
     
  16. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien kan je die cure wel zelf met alchemy brouwen
     
  17. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me sterk, aangezien je er het bloed van een Argonian voor nodig hebt (geen idee waar je dat vandaan haalt) en vampire ashes van een zeer krachtige vampier, dus niet degene die je normaliter tegenkomt, maar een speciaal persoon. Kortom, niet mogelijk dus.
     
  18. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    tja die vampire's ash moet nog wel lukken maar argonian blood is inderdaad een ander geval. Ik vind het zo vreemd dat er zoveel bugs in dat vampire's gedoe zitten :confused: . Ik had een positieve bug en dat was de oneindig gold bug :9
     
  19. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Weet iemand hoe je het makkelijst een vampire kan mollen?
     
  20. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon met je zwaard. Ze zijn niet anders dan bandits alleen zijn ze iets zwakker naar mijn idee
     

Deel Deze Pagina