Die graaf komt vanzelf je kant op. hij is niet zo snel. EDIT: en als je om de beloning vraagt. moet je dat een paar keer doen. krijg je lekker veel geld. is een BUG.
Nee, armor helpt niet tegen vampirisme. Op zich is vampirisme handig, als je nog geen extreme kracht heb opgebouwd en je dus gebruik maakt van de extra kracht van een vampier, later wordt het knap irritant om alleen een nachtritme aan te houden of constant te feeden.
ik moet dus een nachtritme zien aan te houden. ben nu namelijk volbloed vampier. maar ht meenst irritante vind ik toch wel dat ik 2 spells kwijt ben voor mensen tegen me willen praten.
fok gek moet ik dan me laatste save voordat ik die naar die oma ga loaden? dan ge ik egt helemaal dood gek pff ik zit nu op level 15 en als ik dan die ga loaden dan zit k op level 9 ofzo fok gek kk bug en kk oma is er niet andere oplossing??
Hallo, ik ga nu iedere keer dood als ik uit een gebouw kom en het verandert ook niet? ik snap er niks van en ik wordt ook niet aan gevallen.
Je bent vampier? Dan kan je niet tegen zonlicht, dat zal het zijn . Moet je mensen hun bloed zuigen. Als ze slapen moet je erheen sluipen en dan "feed" selecteren. Dan zuig je hun bloed en kan je weer een paar dagen tegen zonlicht..
Kan je trouwens ook weer gewoon normaal worden? Zoals aan het begin? Want me ventje ziet er nu uit als een ouwe sok. Krijgt ook helemaal geen respect meer ofzo..
Dat over die 'Altar of the Nine' kan je daar ook bidden als je lid bent van de Thieves guild en al zo'n 4 quests hebt gedaan voor hen?
Ik weet niet 100% zeker wanneer je bidden kan want vaak is het zo als je bv, de dark brotherhood gejoined hebt kon ik daar niet meer bidden etc. Dus je kunt wel even zien maar de kans is groot dat het niet lukt.
Ik heb ff een vraagje Ik ging laatst slapen en toen kreeg ik een berichtje dat ik een droom had en toen stond er dat ik door een vampire gebeten was ofzo en nu wordt ik dus vampire, kan ik hier wat aan doen?
Dat berichtje heb ik ook gehad. Ik heb toen weer ff mun save vlak voor het slapen geload en ging toen niet slapen. Toen kwam er iemand in de imperial city naar me toe en kreeg ik een quest om een vampier te doden. Nadat ik die quest gedaan had werd ik niet meer gebeten toen ik ging slapen ^^. Werkt beter dan zo'n cure
Heb ik ook maar gedaan, ik was wel bezig met die cure maar niemand wilde meer met mijn praten dus kon ik geen spullen meer kopen
okee ik wil ben dus ook een vampier en ik wil er vanaf... het is wel best handig je kan meer dragen enzo maar mn ventje ziet er gewoon niet uit!!! dus heb ik in een van de eerste post gelezen dat je die quest bij die heks moet doen en 5 empty grand soul gems bij de mage guild moet halen... Maar ik kan die nergens vinden ze hebben het over een shop bij de guild maar waar is die shop dan??? help me....