1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vampire

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nightbringer, 2 apr 2006.

  1. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou vanacht is er bij mij een vampier langsgekomen en ja hoor fijn die slagtanden in mijn nek.
    Maar waar zie ik nou wat ik moet doen om te ontvampieren ofzoiets.
    En wordt je altijd gebeten door een vampier ook als ik opnieuw zou beginnen, want ik zit nog niet zo heel ver in het spel.
    En hoe voorkom je de kans om gebeten te worden.
    Want ik wil gewoon overdag kunnen rondlopen zonder health te verliezen
     
  2. Hananas

    Hananas Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet ff beter opletten en een paar posts omhoog lezen
     
  3. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de nadelen van vampier zijn inmiddels ook mogen ondervinden....gisteren was ik dus volbloed vampier en dan wil bijna niemand nog met je praten. Ik had mijn zakken vol zitten met dure spullen die ik geeneens kon verkopen omdat niemand met me wou praten, zelfs Ongar uit Bruma niet. Dus toen moest ik bloed gaan drinken om dat wel weer te kunnen, maar nadat ik dat had gedaan kon ik ineens veel minder dragen (hoe meer vampier je bent, hoe sterker je ook bent en hoe meer je dus kunt dragen)....waardoor ik een aantal spullen moest droppen.

    Gelukkig is er overal een oplossing voor :) Ik heb een huisje gekocht waar ik voortaan mijn spullen kan opslaan. Ik ga dus voortaan als volbloed vampier op jacht om Dungeons leeg te roven en spullen te jatten, simpelweg omdat een volbloed vampier het sterktst is. Als je zorgt dat je dit 's nachts doet heb je ook geen last van de zon. Dan als ik niet meer kan dragen, ga ik naar mijn huis om de spullen op te slaan. Dan ga ik bloed drinken zodat ik weer met mensen kan praten, en dan verkoop ik m'n items gewoon in parten. Problem solved :cool:
     
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Heb je snel weer bloed nodig om aardig gevonden te worden en om overdag rond te lopen? Vampier zijn lijkt me echt wel leuk, alleen ik vind de game overdag gewoon veel mooier!
     
  5. Rem

    Rem knauf

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    :confused: Ik ben het nu dus ook, en moet er zo snel mogenlijk vanaf.. snap niet dat mensen het wel willen wezen
     
  6. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja das wel een klein beetje zo, overdag oogt het spel veel mooier en das nou net het tijdstip wat voor een vampier dodelijk kan zijn :p....vooral als je zo goed als volbloed bent dan ben je echt in no time dood. Je kunt dan ook niet fast travelen als je health terugloopt, je zult dan ergens naar binnen moeten gaan en wachten totdat het donker is. En dan eventueel fast travelen naar een plek waar je mensen leeg kunt zuigen }:]

    Vampier zijn heeft ontzettend veel voordelen als je een dief of assasin bent die vooral 's nachts opereert, dan kun je eigenlijk ook bijna niet van nadelen spreken. Mensen beginnen pas echt een afkeer jegens je te krijgen wanneer je "Vampirism" 100 aangeeft, dat is het punt wanneer je spreekt van "volbloed" vampier. Zolang je daar nog onder zit praten de meeste mensen gewoon nog normaal tegen je, en kun je ook gewoon spullen verkopen. Zodra je de 100 bereikt ben je op je sterkst, maar vrijwel alle opdrachten waarbij je de hulp nodig hebt van NPC's zijn dan onmogelijk. Ik heb ook ondervonden dat het dan geen reet uitmaakt als je iemand Charmed, de persoon zal hoe dan ook geen gesprek met je willen beginnen....
     
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Wat is je probleem dan?
     
  8. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ie waarschijnlijk graag overdag speelt, en dus geen Thief of Assasin is. Dan kan ik best begrijpen dat mensen het niet willen zijn ;)
     
  9. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    net zoals ik, ik ben een nord een warrior en crusader, ik leef dus in de middag
     
  10. Xbox360boy

    Xbox360boy Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk genezen

    Gelukkig ben ik eindelijk van me Vampier uiterlijk af_O_ ,was echt even zoeken naar die items voor dat drankje,maar gelukkig gevonden:D ,kan nu eindelijk weer eens verder met de Main Quest ect...Ik hoop dat ik nu weer niet wordt gebeten tijdens het slapen ofzo,want dat vond ik echt niks die vampier gedoe:eek:

    Ik ben echt heel erg tevreden over dit spel,je kunt van alles doen,en je krijgt steeds het gevoel van: De andere keer doe ik dit beter,of dan kies ik voor een ander ras.
     
    Laatst bewerkt: 3 apr 2006
  11. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben wel een thief, maar wil ook geen Vampier zijn... Oke, je krijgt wel goede stat ups erbij, maar ik wil niet elke avond bloed moeten zuigen. En er komt bij dat ik overdag ook wel altijd in de weer bent met inbreken en alles. Dusss....
     
  12. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ja, je kan bij zonsopgang op back drukken en 12 uren wachten. Zo hoef je toch geen bloed te zuigen...want je moet niet tegen de zon kunnen.
     
  13. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Lol, ik was gisteren bijna een vampier geworden. Ik kwam een fort tegen waar 2 lijken waren opgehangen bij de poort. Natuurlijk ging ik meteen naar binnen en zag ik een dooie vent op de grond. Toen ik verder ging kwam ik allemaal vampiers tegen, en op het laatst kwam ik de baas tegen (een orc 8) ) en hij schoot ineens een oranje laser op mij af waardoor ik die vampire ziekte kreeg :confused: ... Weet iemand wat dit is? Omdat volgens jullie eerst gebeten moest worden voordat je een vampier kunt worden.

    Het fort ligt trouwens in het zuiden van chorrol ;) .
     
  14. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel zorgen dat je ergens binnen bent dan, als je buiten gaat staan wachten ben je na het wachten alleen nog maar een hoopje as :+
     
  15. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je de ziekte hebt en je gaat slapen wordt je "gebeten". En dan ben je dus een vampier ;0
     
  16. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    ik heb vampier dust gevonden, en weet niet watk er mee moet doen, kan je er een potoin van maken? verder kan je het alleen eten of verkopen (50 s)
     
  17. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Klopt wel met die charm die skill is er om te composeren dat je er zo uitziet (vampier etc) maar het maakt idd niks uit dat je die skill doet -.-''.

    Zelf vind ik ach`ja vampier zijn is leuk mensen leegzuigen allemaal bonusse en zorg ervoor dat ik genoeg drink zodat ik overdag kan rondlope.

    Maar dit komt doordat ik een assasin/archer ben ^^, als mage is het waarschijnlijk minder handig.

    Voor mensen die zoiets hebben van lijkt me wel leuk maar dat bloedzuigen, ja ehm doe die quest voor de skellkey zodat je elk huis binnenkomt en toch je even kunt voeden en het huis kan leeg halen.
     
    Laatst bewerkt: 3 apr 2006
  18. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu op Level 11 dus het eerstvolgende wat ik ga doen is idd die Quest voor de Skeleton Key :) Wel zo handig voor de vampier inbrekers onder ons :cool:
     
  19. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    En een vampier is toch ideaal voor thiefes guild en de dark brotherhood, en met zo`n key zijn de opties ... ;)
     
  20. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    ....limitless idd ;)
     

Deel Deze Pagina