Soul Gems vindt je in ruines, of kun je kopen bij Mages Guilds....that's all I know. Voor een meer gedetailleerde beschrijving kun je het beste ff op internet zoeken denk ik....dan heb je je antwoord misschien eerder dan wanneer je er hier op gaat zitten wachten
Grand Soul gems zijn bij elke Mages Guild te stelen. In de Arcane University alleen al liggen er drie. Bij sommige Guilds en winkels zijn ze ook te koop
dus dan nog maar een keer, waar haal ik die, zodat ik me binnen 72 uur kan genezen. (krijg je trouwens altijd een melding?)
Nu heb ik 5 soul gems!!! En dan als ik haar aan klik kan ik alleen invoeren dat ik ze nog niet heb!????????????? Hoe kan dit nou weer!??? Is dit al een ander over komen?!??
eindelijk er van af, heb er zo'n 6 uur spelen voor nodig gehad... maar nu ben ik er ook vanaf, maar dan heb ik meteen nog een vraag: bestaat het risico dat ik nogmaals een vampier word? of kan ik nooit meer een vampier worden? alvast bedankt
Er was toch een drankje wat je kon innemen voordat je gaat slapen, wat voorkomt dat je een vampier wordt als je in je slaap gebeten wordt ? Weet alleen ff niet uit mijn hoofd hoe het heet....
ja dat is cure posion, maar die zijn (voor mij) best duur en zijn er ook niet echt veel in het spel... dus die zou ik niet genoeg hebben (je moet ze dan ook in nemen voor het waiten... dus niet echt een optie voor mij... maar misschien wel voor een rijk iemand anders...
Nee ikm ben gewoon vampier geworden, gebeten in me slaap een keer, ben het nu bijna 3 dagen. Dus dat vrouwtje zei: i need (hoe noem je die dingen nou) Soul gem, maar er moet nog wat voor .... soul gem. En heb er 3 bij de magie guild gestolen, en nog 2 andere gkocht. En als ik nou bij dat vrouwtje ben zeg ik zelf dat ik ze nog niet heb.. Of heb ik nou de verkeerde!????? Begint in iedergeval al behoorlijk tegen te staan nu.. Het is toch gewoon grand soul gem..??? daar moest je er toch 5 van hebben???
Iemand enig idee hoelang je je niet moet voeden voor: 50% vampier 75% vampier 100% vampier Wil ik even op de main posten.