1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vampire

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nightbringer, 2 apr 2006.

1. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    vampier :D

2. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    jammer ik wou dat ik dan een hele clan had :p leek me wel fa2

3. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Toegevoegd:

• [*]Vampier status
      [*]Vampier Magic Skills
      [*]Vampier Cure voor 24 uur
      [*]Vampier leegzuig plekjes

Vraag nog om de naam van de skill die je krijgt als je 100% vampier bent. (vol bloed)

En voor Reign of Terror wat voor effect die heeft :D thx.

Laatst bewerkt: 6 apr 2006
  4. ALojan

ALojan Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Met rusten bedoel ik wachten (back button)

En let op dit werkt alleen als je binnen de 24 uur gaat!

5. bulleta

bulleta Active Member

Leuk Bevonden:
    0

ow oke ik heb nu nog niet gelapen bij een save dus dan huppel ik wel even naar de altaar of nine.

dan krijg ik dus neit die droom...?

6. je oma

je oma Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kut man ik heb nu geslape en k ben nu vampier en als ik in het licht loop dan ga ik dood:mad: wat kan ik doen zodat ik gaan vampier meer ben of dat ik niet meer doodga in het zonlicht??

7. Headcollector1

Headcollector1 Mijn Verzameling

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet weer gaan slapen tot het donker is, als iedereen ligt te slapen moet je iemand in zn nek bijten en dan ben je weer een tijdje normaal.

8. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat wil zeggen. Je gaat minder snel dood. Het enige dat je kan doen is de vampires quest om te genezen. Er is uitvoerig uitgelegd hoe je die moet doen maar de eerste stap zal ik nog wel even herhalen. Je moet naar zo’n gast in de arcane university. Als je die hebt gesproken verwijst die je weer door en zo wijst alles zich vanzelf

9. je oma

je oma Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oke dank je :)

10. partyproof

partyproof What's next?

Leuk Bevonden:
    0
    Dus klopt wanneer ik zeg dat wanneer je de vampire quest gedaan hebt, je nog steeds vampier kan worden? Wil na behalen van titels fightersguild/ magesguild verder gaan met thiefsguild en de darkbrotherhood.. (mocht dat kunnen...). Vampier zou dan wel leuk zijn..

11. Headcollector1

Headcollector1 Mijn Verzameling

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben al een hele tijd vampier, en heb nog nooit gehad dat je health draint door de zon. Maar nu ineens wel, terwijl ik elke avond voor het slapen gaan bloed drink.

12. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil geen vampier zijn... Zit ik midden in een uber grote kerker voor de laatste quest van de Thieves Guild word ik gebeten... Ja ik was niet binnen 24 uur die kerker e.d. uit... Kan ik die klote quest gaan doen zeker? Fokked man...

13. berend

berend Santa Blows

Leuk Bevonden:
    0
    had je gewoon een cure disease potion kunnen drinken

14. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja daar was ik volgens mij ook te laat mee, die dingen heb ik meestal ook niet op zak, meestal neem ik alleen healing potions mee... Maar goed, eenmaal genezen, word ik nimmer meer een vampier neem ik aan?

15. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij niet nee er is nog één manier over voor mocht je het alsnog willen. De leider van de dark brotherhood stelt je op een gegeven moment voor de keuze of je er een wilt worden. Dan kun je het alsnog worden maar houd maar voor de zekerheid de cure disease potion bij de hand of zorg dat je op tijd in anvil bent.
    Het lijkst me trouwens sterk dat er geen spell voor zou zijn ofzo

Laatst bewerkt: 10 apr 2006
  16. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu 1 grand soul gem, ik had er 5. 3 waren en gestolen die zijn nu ineens weg maar dan hou ik er 2 over die waren gewoon gekocht waar is die ene gebleven? echt focked want waar kan ik die gems nu nog halen ik heb ze overal gejat en gekocht

17. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je een hoger level hebt vind je ze gewoon in kisten en van die fleshy pods in de Oblivion planes...

18. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    en wat is een hoger level:p ben nu level 7

19. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil geen mensen bijten, want ik ben wel iemand met eer :) Maar ik zie er nu dus gruwelijk uit (althans, dat vind iedereen die ik tegen kom) en ik kan niet meer overdag reizen...

Het enige positieve zijn al die multipliers die je krijgt op je skills en attributes... Das wel erg makkelijk, maar ja... Ben nu aan de grote Vampire-Healing quest begonnen! Word je van het kastje naar de muur gestuurd, wat nogal vervelend is omdat je overdag niet kunt reizen... Maar goed, het lukt me wel!

20. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lvl 15-20

Deel Deze Pagina