1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vampire

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nightbringer, 2 apr 2006.

  1. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    srry dubbel
     
    Laatst bewerkt: 11 apr 2006
  2. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    hahaha eindelijk, ik ben opgenomen in het anti vampire kamp, voor iedere vanpier die ik doodt krijg ik weer een bundeltju met geld, schiet lekker op daarmee, ik wordt miljonaire met vampieren killen, en het vreemde, waar ik ook slaap (heb zelfs in het vampierenhol bij de imperial city geslapen) ik wordt echt NOOIT GEBETEN, echt vervelend want ik wil een blade wannabe worden!
     
  3. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Vampierenhol bij de Imperial City? Je bedoelt de 'north sewers' of de 'Memorial Cave'...want anders wil ik wel eens weten waar dat hol ligt.
     
  4. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Het was een quest, iemand van de anti vapierenclub in the imperial city zei me iemand te vermoorden, maar na geptraat te hebben met die gozer blijkt degene die me de opdracht heeft gegeven de vampier te zijn, en die is op bezoek in een van de caves rondom de imperial city, zeker 8 of 9 vampieren kan je daar killen voor 250 de stuk :), tikt lekker aan O-)
     
  5. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    memorial cave
     
  6. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan ik dat argonian blood nou gebruiken dat vrouwtje waar je die quest moet doen om van vampier af te komen zegt dat ik dat argonian bloed moet gebruiken maar ik zie het niet in me inventory staan..??
     
  7. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Je krijgt van die heks een dolk (echanted). Met die dolk moet je een argonian raken. Hoeft niet te doen.

    Dan is het al goed, als je dat hebt gedaan kan je terug naar de heks. Die neemt de dolk weer van je af en tadaaa zij heeft het bloed ;)
     
  8. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    oeh shit en als ik haar nou niet met die dolk heb geslagen.. (dat ben ik namelijk vergeten) maar er kwam wel in beeld dat ik naar die heks toe moest toen ik die vampier in die grot had verslagen..
     
  9. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet haar ook niet meppen met die dolk maar een argonian. die visachtige wezens. Dan zit je dolk onder het bloed en kan je hem afleveren bij dat vrouwtje. zoals eerder trouwens al was vermeld
     
  10. Speaker

    Speaker Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb genoeg nightshade maar dat wijf wil ut nie aannemen ofzoow en ut staat oowk nie in het menutje als ik tegen der ga praten, wat nu??:confused::confused:
     
  11. RaVe^

    RaVe^ Active Member

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    19
    1. scroll helemaal naar beneden in het menuutje daar kan die "verstopt" staan.
    2. kom rond 12 AM naar haar hutje.
    3. gestolen spul neemt ze niet aan.

    Hopelijk heb je er wat aan ;)
     
  12. Speaker

    Speaker Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nix gestolen, maar ik heb er wel bij de Arcane university geplukt daar staan nameijl 2 plante in zown tuintjuhs ligt het daar miss aan

    Ik heb dit oowk ng gevonde... Is het waar of niet±

    I've heard that if you turn in the items in the wrong order that it bugs your
    game and you will have to reload a previous save if you want to complete the
    quest. The order I turned in the items was blood grass, nightshade, garlic,
    Argonian blood, and finally vampire ashes.
     
    Laatst bewerkt: 12 apr 2006
  13. RaVe^

    RaVe^ Active Member

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    19
    Dat zou heel goed waar kunnen zijn, de quest met die heks zit vol bugs. Toen ik de vampirecure op wou halen was het vrouwtje een week nergens te bekennen en plotseling dook ze een week later in haar huisje weer op...
    Of je overnieuw moet beginnen dat weet ik niet, misschien moet je je ook gewoon een tijdje daar niet laten zien. Het hielp bij mij.
    Suc6 iig met deze vervelende situatie ;)
     
  14. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoiets heb ik nu dus ook ze is er niet:confused:

    Ik weet bijna zeker dat ze in haar kelder is maar daar moet je een sleutel voor hebben...
    Ik wacht nu al een week maar ze is er nog niet
     
  15. RaVe^

    RaVe^ Active Member

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    19
    probeer op verschillende tijdstippen te komen bij werd ze als het ware in 1 keer in die kamer geteleporteerd, erg vaag allemaal... :confused:
     
  16. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien weet ik wat het is want ik had het ook eerst
    als ze je nightshade niet accepteert moet je er gewoon nog eens opklikken. Ze zal je de 1e keer uitleggen wat nightshade is en de 2e keer geef je het haar pas. Dat was bij mij tenminste zo
     
  17. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.862
    Leuk Bevonden:
    9.247
    ik ben dus echt een schijterd...ik kwam een grot in en daar hoorde ik een dialoog dat er weer eens vers bloed binnen kwam. Toen kwam er een vampier op me af. Ik was in no time de grot weer uit...
     
  18. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    okay ik heb hem gevonden :cool: . De cure disease spell die het op elk gewenst moment mogelijk maakt te genezen van vampirisme. De temple van chorrol. Daar kun je hem kopen bij een orc vrouwtje met een blauwe jurk
     
  19. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm voor die spel zou ik even gaan kijken ik ben gelukkig eindelijk van dat vampire af_O_

    Ik bij een quest van de thief guild wel gebeten door een vampier en toen stond er you are contracted ofzoiets toen ben ik meteen naar de kerk gerend en potion of cure disease gedaan krijg ik het nu niet..??
     
  20. D3d287

    D3d287 Active Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Ty praetorian, k wil er namenlijk ook vanaf:)
     

Deel Deze Pagina