1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vampire's Rain

Discussie in 'Algemeen' gestart door C H i L, 8 mei 2006.

  1. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Platforms
    Xbox 360, PS3

    Uitgever
    AQ Interactive

    Developer
    Artoon

    Genre
    3rd Person Action/Adventure/Shooter

    Release datum
    Japan: 31 december 2006
    Europa/Amerika: TBA

    Vampieren zijn in en worden als cool beschouwd. Volgens Japanse ontwikkelaar Artoon, die eerder instond voor de ontwikkeling van Blinx 1 en 2, is dat een slechte zaak. Oorspronkelijk waren vampieren gevreesde creaturen, en Artoon wil met Vampire's Rain tonen hoe angstaanjagend vampieren wel niet kunnen zijn.

    Als setting voor de game heeft Artoon 'Los Angeles' gekozen. Lekker cliché denk je, maar niets is minder waar. Vampieren kunnen niet goed tegen regen en toevallig regent het in Los Angeles maar een paar keer per jaar, wat ervoor zorgt dat de vampieren extra actief zijn. Het hoofdpersonage moet er op die schaarse, wisselvallige dagen op uit trekken en à la Blade of Bloodrayne vampieren uitmoorden. Artoon belooft Los Angeles na te bouwen en je kan dus bedenken hoe groot de spelwereld wel niet zal zijn. Zo kan je in sommige gebouwen en kan je via ladders bovenop flatgebouwen geraken. Free-roamen is altijd leuk, maar een meeslepend verhaal is altijd welkom.

    [​IMG]

    De game zal een online multiplayermode bevatten waarin je het als vampier tegen anderen kan opnemen. Ik vond de pre-E3 trailer op de marketplace wel tof, en aangezien de game misschien op de E3 zal geshowt worden, vond ik het gepast om voor deze game een topic aan te maken.

    Hieronder nog twee Famitsu scans.

    [​IMG] [​IMG]
     
  2. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Das precies Splinter Cell vs. Vampires :D
    Ziet er nog leuk uit.
     
  3. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet echt duidelijk screens, ik vind ze grafisch niet goed genoeg. Als er iets duidelijker screens waren over de omgeving... Een vampieren thema is best leuk, alleen ik vraag me af Artoon ons echt kan laten hoe eng vampieren zijn, want ik denk juist dat ze het tegenovergestelde bereiken:9
     
  4. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    screens zien er wat ik kan zien wel goed uit, ben benieuwd :)
     
  5. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Vampieren....ik heb er een zwak voor :+
    Heb ook zowat de hele Legacy of Kain serie hier thuis staan, en alle andere games met een goed vampier-thema zijn natuurlijk welkom ! Deze ga ik dus ook ff in de gaten houden :cool:
     
  6. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    De trailer zag er mooi uit, maar het spel lijkt me niks
     
  7. basovich

    basovich Guest

    ziet er wel leuk uit maar heb neit zo veel met vampieren..
     
  8. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, vind het alleen leuk als Buffy de vampieren slacht ;)
    Maar je zag in de trailer hele korte flitsen van de gameplay. Dat stemde mij niet tevreden. Als je het beeld dan stil zet, ziet het er volgens mij niet uit. Meestal is de gameplay ook slecht bij matige graphics. Maar goed, het is misschien een beetje te vroeg om er nu al een oordeel over te geven. Maar voor mij is het geen titel om in de gaten te houden
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    :eek:

    Slechte graphics zegt toch helemaal niks over de inhoud van de game? :confused:
    Kijk maar eens naar de KOTOR games, matige graphics maar een gouden verhaal. En zo zijn er nog heel wat games. Ik heb de trailer nog niet gezien maar dat ga ik zo wel even doen. En de screens zagen er wel aardig uit, meer kan ik dan ook niet zeggen. En de setting staat me trouwens ook wel aan.
     
  10. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Makers van Blinx, crappy ontwikkelaar :eek:
     
  11. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, ja ik vond Blinx ook niet echt een topper, maar wie weet word het wel wat en is dit iets waar ze beter mee uit de voeten kunnen. Welke games hebben ze nog meer gemaakt btw?
     
  12. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm lijkt me maar niks.... geef mij maar condemned:)
     
  13. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is er nou verkeerd met Blinx? Te origineel?
     
  14. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Haha te origineel ? 8) Die lui hebben wel erg goed gekeken naar een aantal platform games en de reviews liegen er ook niet om
     
  15. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Nochtans een 8.8 op IGN. Op Gamespot een 6.3, maargoed die zijn dan ook het meest kritisch.
     
  16. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    IGN is toch meestal ook erg kritisch, of heb ik dat verkeerd>?
     
  17. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, helemaal niet.
     
  18. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is dit metal gear ft bloodrayne??:p
     
  19. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    Game komt eind deze maand uit.. ik heb geen flauw idee wat we van deze titel moeten verwachten.

    HOT or NOT?

    Ik vind het verhaal idee erg leuk, alleen als ik detrailer zie.. het hele target en gevechtsysteem ziet er BAGGER uit =(
     
    Laatst bewerkt: 16 jun 2007

Deel Deze Pagina