Ja dáh Volg de FP of het forum... Mijn volgende spel waar ik het meest van verwacht is buffy...maar nog ff wachten he
VEXX!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NINJA GAIDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PROJECT EGO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ENTER THE MATRIX!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! STARWARS GALAXIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DEAD OR ALIVE EXTREME BEACH VOLLEYBALL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (Caps lock effe vegete uit te zetten..) Kakuto chojin.. Toa feng.... En nog veel meer...
Hoest Ik ben hier ook nieuw, maar ik verwacht ook wel heel veel van splintercell en natuurlijk ook Halo 2
Shooter : Splinter cell, Halo 2 maar dat duurt nog ff (Meer dan een jaar) Rally game : Colin McRea Rally 3 Street racer : Need For Speed Hot Pursuit 2
het meest van project ego, verder houd ik doom 3,halo 2, raven shield, splinter cell en ook die star wars rpg in de gaten
Dead to rights (was verliefd op Max Payne ) dus deze moet ik zeker hebben. Wanneer komt hij eigenlijk? edit/ Ik heb het al, eind november, nog even wachten dus
Veel verwacht ik van Fifa2003 ,deze game moet eindelijk eens , na volgens mij 7 vorige versies wel top worden Verders mijn hele wanted lijst moet top worden !!