Conker.. lekker met eekhorentjes schieten over LIVE Brother in Arms wil ik ook meer van hebben, die lijkt me gewoon erg stoer.. verder eigenlijk gewoon dat hele lijstje wat daar staat.
Halo 2, ik hoef niet eens perse nieuwe info (al zou dat zeer welkom zijn, vooral over het verhaal, locaties, vijanden en wapens zou fijn zijn.), maar een zo'n filmpje als van vorig jaar zou geweldig zijn. Damn, wat een indruk heeft die E3 2003 trailer gemaakt op me
Full Spectrum Warrior K ben nou eenmaal een tacticus Ik hed daarom ook genoten van Brute Force (vooral Squad Deathmatch) en dit is gaat nog een stuk dieper. En eigenlijk ook Rollercoaster Tycoon 3, maar k weet niet of die op de XBox komt..................... EDIT: Vergeet ik toch bijna Time Splitters 3. K vond deel 2 eigenlijk bijna zo goed als HALO, en het speelplezier van deel 2 lag zelfs DIK boven HALO. Dus ook op dit spel zit ik te wachten
kotor 2 en metal gear solid 3 zit ik echt te wachten tevens zit ik de wachten op het nieuws dat de xbox 2 pas over 3 jaar verschijnt en niet in 2005
Van Halo 2 weten we eigenlijk al genoeg 'coole' dingen, dus ik wil eigenlijk eens wat meer info over Doom 3 en Half Life 2.. Wat voor info ik wil? In game video's, screenshots, de opties zoals MP en SP.. Ik ben met alles tevreden (zolang het maar niet zuigt, haha).
halo 2 voor het verhaal en omdat het een must-have is. en toch het tweede turtles spel omdat dat bij je opvoeding hoort. en half-life 2 ook voor the story en ook een must have en helemaal niet te vergeten BROTHERs in Arms ben al helemaal een WWII junkie. en ik benieuwt over dat nieuwe engine progje van microsoft XNY ofzoiets ( ben het even kwijt ) en gta san andreas teveel om op te noemen
ojah stiekem verwacht ik een transformers game die het waart is om spelen op de xbox want dat nieuwe geval op de ps2 is niks. ze moeten gewoon een game maken met de echte old-school transformers old-school megatron old-school optimus prime enz. marja
dat "zoniet.." kun je wel achterwegen laten hoor , wees maar niet bang, er zal genoeg te zien, horen, en misschien wel te spelen zijn op de e3 met betrekking tot halo 2
Driver 3 Van Halo 2 & Fable is onderhand al zoveel bekent. Misschien wel te veel. Die zogenaamde 'Halo updates' vind ik ook maar onzin, ik ontdek het allemaal graag zelf als ik de game ook daadwerkelijk heb. Ik ben nog maar sinds kort geinterreseert in Driver 3, en zou er graag wat meer over weten. Het zou wel bruut zijn als je ook de lucht in kan Ik snap trouwens niet waarom er van die iets 'middelmatige' spellen zoals Doom 3 & Driver in staan, terwijl je ook (exclusive) toppers hebt zoals Kameo, Sudeki, Jade Empire etc? 'k had dus eigenlijk anders, namelijk moeten kiezen..
Splinter cell 3 word volgens mij toch gewoon een goedkoop uitmelk product om te cashen. Kheb halo 2 gestemd, want dat was de meest interessante in het rijtje, iedereen weet wel waarom. Maar op info van Perfect Dark Zero zit ik ook zeker te wachten. *Wil ook naar E3* Kmoet echt zorgen dat ik daar zodra ik oud genoeg ben om m'n rijbewijs te halen eens heen ga, echt top volgens mij.
...anders,namelijk PES4. Omdat:Het wordt waarschijnlijk het eerste goede (en hopelijk online te spelen)voetbalspel op de xbox.Als het zo goed wordt als op de PS2+betere graphics ben ik heel blij
Splinter Cell begint een cash-cow te worden, als ze SC3 of SC2, wat je wilt, zouden releasen op Xbox 2 zou ik al een stuk meer begrip hebben. Splinter Cell Pandora Tomorrow is pas net in de winkels. :{ Voor de poll: Halo 2, obviously.
Deel 3 is toch ook nog lang niet in de winkels... Wat is het probleem nou, als er een heleboel nieuwe features in zitten enzo vind ikt best. Zolang het niet meer van hetzelfde wordt vind ik het best. Bovendien zijn ze niet nu pas begonnen met splintercell 3... waarschijnlijk al toen pandora nog in ontwikkeling was. Pandora werd ook al ontwikkeld toen splintercell 1 bijna af was... Ik snapt niet, stel het is een hardstikke goed spel (net zoals de pandora en deel 1) en ze releasen m over 2 jaar. Issie dan opeens beter dan als ze hem dit jaar nog releasen? Ik vind het pas uitmelkerij als het de sims kant op gaat... snel wat kleine updates en hoppa weer een nieuwe etc.