Dat zeg ik niet, niet precies iig. Ze zijn nu al weer bezig met een vervolg, terwijl het deel daarvoor nog vers is. Hebben ze nu opeens zoveel nieuwe ideeën, plannen etc. die niet in PT konden verwerkt worden? :{ Als ze SC3 op Xbox 2 zouden releasen zouden ze waarschijnlijk veel meer dingen doen die niet op Xbox zouden kunnen, wat dat allemaal is weet ik niet. Maar je kan er toch vanuit gaan dat Xbox 2 aantal nieuwe features te bieden zal hebben. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat ze SC3 maken omdat ze dingen willen doen die eerst niet konden of nog niet hadden verzonnen. Vandaar dat het bij mij overkomt als uitmelkerij, ook het feit dat ze hem niet alleen aankondigen maar al vrij ver in het development proces zitten draagt daar aan toe. Maar goed, blijkbaar zijn er nog mensen die er nog voor warm lopen. Dus waarom niet.. Als Ubi zo door gaat, heb ik toch een stuk minder respect voor ze moet ik zeggen.
Gewoon HALO 2 he maar mij lijken die nieuwe WW2 Flightsims ook erg leuk waar hier laatst meer info over was zou ik ook graag wel wat van zien
Kgeef je gelijk in dat het een beetje snel over komt maar kwacht dan met oordelen tot we wat meer info hebben. Pandora Tomorrow was ook nooit echt een opvolger, meer nog meer van het zelfde qua single player en een hele vernieuwende multiplayer. Kvind dat als die co-op en vrijheid goed uitwerken dat dat alleen al een nieuwe versie waard is. Ik vind het niet erg omdat ik de 2 die nu uit zijn met plezier heb gespeeld en nu nog speel (pandora dan). En ik wacht met smart op dit deel omdat ik coop en alles echt super vind, wat ik ook mistte aan pandora.
Eigenlijk hoop ik van wel meer games heel veel te kunnen zien. Maar als ik er dan toch 1 moet kiezen, zal dat Fable worden.
Ik heb maar Halo 2 gestemd, maar ik hoop van veel spellen op nieuws. En ook hopen dat er een sleeperhit tevoorschijn komt.
Mja het werd een soort van shooter ofzo? Mijn inziens is dat het grootste onrecht wat je de PSX-games kan aandoen (dat vond ik ook al van de schietende mudokons in Munch's Oddysee) dus ik ben er niet gerust op, maar daarom wil ik juist nieuwe info hebben!
Dat heb ik ook gelezen, beetje vreemd aangezien de vorige reeks allemaal om het praten met andere Mudokons ging. Ach, kan niks anders doen als wachten
Ik heb gestemd op Driv3r. Een game die het meest bij mij past van allemaal. Hoewel er al veel over bekend is lijkt het me wel leuk als ze meer media en info vrijlaten om ons een beetje op te geilen
ik kijk uit naar fable, sudeki en halo2 maar kzou ook heel graag wat info zien over een andere game namelijk: The Movies, dit beloofd namelijk een hele originele en interessante game te gaan worden..
Ik zit met smart te w88 op Fable maar ik zou eigenlijk niet weten wat ik er nog van zou willen weten maarja. Fable
Goed nieuws in een intervieuw op de E3 dat te zien is op de e3 insider. heeft een half-life2 medewerker ( die nogal dik was) toegegeven dat ze momenteel beginnen te starte met de xbox versie van half life 2! great
Twee spellen vooral Knights of the Old Republic 2 en Jade Empire. Na het spelen van Knights of the Old Republic ben ik helemaal weg van bioware. En de xbox heeft nog steeds een gebrek aan RPG's. Halo 2 wil ik vooral informatie over een bepaald dingetje. Tijdens een van die updates werd voortdurend gesproken over een CENSORED, wat is die CENSORED? Ik heb de e3 niet zo heel nauw gevolgt, dus ik weet het nog steeds niet.