haha maar wij niet. Stunts was mijn allereerste PC spel. Daarvoor had je nog de Amiga Commedores .. geweldige spellen! haha een xbox versie van Leisure Suit Larry!! En deel 1 haha. "Open door" "Buy rubbers" "Fuck girl" haha
lol, bij geschiedenis zeggen ze er ook nix over ouwe games.... alleen over historische belangen zeggen ze dan O_O goh goh, beetje leren wanneer lenin overleden is...
hehe tjah in spellen valt soms ook veel te leren oor. Kijk maar naar C&C:Red Alert .. Dan weet je precies hoe de Sovjet Unie is gevallen haha. Maar effe ontopic. Een spel waar ik me vroeger heel goed mee heb vermaakt was Blood. Van Monolith studios (die ook No One Lives Forever hebben gemaakt). Deze game was echt simpel .. echt standaard .. maar wel wreed.
Iedereen heeft het wel over stunts, maar ik zou persoonlijk veel liever een remake van Fatal Racing (Whiplash in VS) zien verschijnen. Je zou er dan wel zoals bij Stunts eigen banen moeten kunnen maken. FR is een beetje een compromis tussen Stunts en Destruction Derby...
fatal racing is bagger van de bovenste plank blood is idd kewl, met de seriele kabel die ik die altijd multiplayer. leuk met voodoo popje de vijand dood prikken, en dynamiet was ook lache en destrucion derby natuurlijk, deel 1 en 2 bijde zeer geslaagde games. ik kan me nog herinneren dat destruction derby 2 net uitwas, had ik een demo cd met de demo ervan, ik installen, doet het niet. INTEL PENTIUM REQUIRED. ik had celeron. ik helemaal pissed off, later op een andere pc heb ik er nog veel plezier mee gehad
Het liefst zou ik een nieuwe versie van de Little Big Adventure op de Xbox zien verschijnen. Ik vond de eerste delen tot de beste games die ik gespeeld heb horen. Er moet sowieso meer goede adventures op de Xbox komen.
Een deel 3 .. wow na al die jaren. haha wel bruut. Ik heb LBA2 heel veel gespeeld .. LBA1 heb ik gemist .. *schaam schaam* .. was te druk bezig met Doom etc. toendertijd. Hmm LBA was wel een goeie adventure ... tegenwoordig maken ze niet meer van die goeie .. het moet er allemaal te mooi en te uitgebreid zijn .. dan verliezen ze makkelijk de goeie gameplay.
North & South op de atari st en amiga, en international karate+, vooral die moet een nieuwe versie krijgen.
Jij weet het! Die goeie ouwe Amiga tijden .. fuck the pc toendertijd .. geweldig. Xbox versie van International Karate haha .. zou wel lachen zijn.
Zoals voor vele andere, een remake van stunts. Ook al is stuntman (voor PS2) ook zoiets heb ik toch nog liever stunts en een remake van Golden Eye met Xbox graphics.
KILLER INSTINCT - de SNES versie was superb, maar nu outdated - de N64 had delen 1 en 2 in zich, maar zoog jammergenoeg ontzettend kont dit spel verdient een release op de Xbox!!!
Dat klopt! Ik heb de N64 nooit gespeeld .. wel de reviews gelezen ennuh .. SNES versie owns. Paar maanden geleden een emulator (ZSNES) en dan de Rom van Killer Instinct .. duidelijk bruut. Ze moeten die precies remaken naar de xbox. Spinal vs. Sabrewolf ghehe ownage