1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Van welke game verwacht je het meest..??

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door WouteR, 20 feb 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dabo

Dabo Guest

Vreemd is dat dan, is dat niet een overtreding van het gelijkheidsbeginsel?

2. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Bla bla bla

3. Dabo

Dabo Guest

Vind jij het niet vervelend dan dat je ongelijk behandeld wordt Xenior. Jij bent toch evenveel als een ander of niet soms?

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Nee Xenior is bijna 'een van ons' :)

5. Dabo

Dabo Guest

Oh de crew van Xbw is ook gerechtigd om voor een ander te antwoorden?

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Wij mogen alles hier :)

7. Dabo

Dabo Guest

Ik ga maar niet verder in discussie met je Wouter want er komt in dit geval niks zinnigs uit (al moet ik eerlijk toegeven dat je normaal het intelligents overkomt in een Thread) Jammer.

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    We gaven alleen ook onze Xbox top 5 die we graag zouden hebben, en daar zeur jij over:confused: 8) :9 :cool:

9. Dabo

Dabo Guest

Nou het gaat mij erom dat als ik gewoon naar een stepdown converter vraag in een verkeerd forum dat ik dan gelijk op mijn kop krijg van je en als bijna iedereen het hier over een verkeerd onderwerp heeft dat je daar dan zelf gewoon aan meedoet.

10. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Modjes roelen op xbw.nl
    En je zat toch in het verkeerde forum?
    Doe jij toch niet goed.
    Slot erop.
    Whahaha, niet boos worden he vriend dabo, 't is maar de simpele mening van een kabouterverzamelaar;)

11. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Het zit zo.. doordat we nu de 'Officiele Nederlandse Xbox Community' zijn krijgen we ook een heleboel uber-newbies op het forum die gewoon TE lui zijn om maar EVEN te kijken hoe het inelkaar zit. Terwijl dat al zo enorm duidelijk is (we hebben dus de hardware chat, games chat etc, en dan nog doen ze iets over een game in het hardware forum..)

We willen graag alles georganiseerd houden, en vaak gaat een topic off-topic omdat het topic al 'af' is. Maar als iemand opeens bij een voetbal topic vraagt : Wat is een stepdown converter? Dan is dat wel heel erg..

12. O.P.G-RAMIN

O.P.G-RAMIN Uber GeeK!!

Leuk Bevonden:
    0
    Gelijk heb je Bommen oo de niewbies}:]

13. Dabo

Dabo Guest

Ik zie het verschil niet hoor Wouter tussen mijn fout en de jouwe maar goed dat zal dan wel aan mij liggen he.

14. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Nou volgens mij was 'mijn' fout om een top5 van Xbox games erbij te plaatsen, lijkt me niks mis mee

15. Dabo

Dabo Guest

Lijkt mij van wel als er in de topic beschrijving staat dat deze topic over alles mag gaan zolang het maar NIET met de Xbox te maken heeft, en een X-box top 5 heeft volgens mij WEL met de X-box te maken.

16. outsider

outsider xbox-souljah

Leuk Bevonden:
    0
    dabo jongen zeur nie zo en geniet8) :9 :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina