1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vanavond racen @ 21:00 - Maandag 4 augustus

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door WouteR, 3 aug 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    ja... kmerkte het. Je liep voor op mij en opeens stond je 20 achter mij... Ben uiteindelijk 9e geworden_O_ ben daar blij mee:D

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Eerste race op Assen gewonnen :) Blij mee, want het was een sterk deelnemersveld. De tweede race werd verreden op Brno, dat circuit ken ik niet/nauwelijks eigenlijk, niet zo populair in de publics, en werd 3e achter CCM (die erg goed reed) en Sonic Circle.

3. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    *heeft net lange pols-massage genoten :)

De eerste 7 a 8 ronden reed ik op kop (1e race van 3e t/m 10e ofzo) en daarna werd ik gaar! Moet dus nog even aan mijn conditie werken voor de competitie start :cool:

Gefeliciteerd Wouter en CCM btw!

4. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    Op assen reed ik echt heel erg bout, me xbox ging nog vaag doen ook dus een mooi excuses om uit de race te stappen :D, op Brno ging het goed, ik stond op een gegeven moment 6e en reed een beetje achter Wouter aan, maarre weet je wat mijn probleem altijd is, soms race ik en dan race ik op gevoel, rij dan snelle rondjes zonder dat ik 't weet, in eens kijk ik dan naar m'n ronde tijd en schrik ik helemaal van hoe snel, maarre als ik dan weer echt geconcentreerd ga racen en ga letten op elke bocht dan stuur ik meteen elke bocht verkeerd in, daardoor belandde ik op de 9e plek en na nog een val partij heb ik maar op quit gedrukt...

Maarre, al met al was 't toch ff leuk :)

5. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Dat viel aardig tegen na zo'n lange tijd niet meer gereden te hebben, maar de tweede race op Brno ging het al een stuk beter... :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina