aha, vandaar dat ik popov niet zag, ik denk al zal wel iets tussengekomen zijn oid. Maar morgen ben ik er wel weer bij.
kon er gister helaas niet meer bij zijn, vandaag lukt denk ik ook niet maar als er een deel 4 komt ben ik er zeker weer bij.
Kan vandaag ook maar er is nog geen thread geopend dus ik verwacht er niet zoveel van. Ik ben er trouwens achter gekomen dat het stunten mij meer ligt als het racen. Gisteren alle baantjes ff gedaan en sta nu 48 ste van de wereld. Mischiens ga ik proberen de top tien aan te vallen maar dan ben ik wel wat langer bezig dus dat moet ik nog even bekijken.
Ik checkje je ook nog ff, om via jou de match te joinen, maar je was Ghost Recon aan het spelen. tot de volgende keer maar weer dan.
Wouter is het vanavond nou racen anders ga ik naar de bioscoop, pleaze even snel replyen! Edit voor reactie hieronder: Ja oké is goed, maar dan niet nog snel een undercover raceje plannen he !
waarom wist ik hier helemaal niets van wanneer de kwalificaties waren en zo konden jullie daar niet effe een mailtje sturen nou jah wanneer is de volgende?
Er wordt niet constant elke avond geracet hoor Ben nu ook beetje uit MotoGP (grr F1 Career Challenge )
Ik ben er nogal uit merk ik. Ook dik gezakt en ik heb nu nog moeite om mijn ranking te laten stijgen. Ik weet echter wel dat een aantal tijden flink sneller kunnen als je naar de splits kijkt, alleen maak ik de complete rondjes nog niet lekker. Heb nou ook nog es de griep volgens mij dus kan nog niet oefenen
Ja heb ik ook last van begon mijzelf te vervelen en toen ging ik even de stunt mode doen, toen dacht ik dan kan ik net zo goed gaan midtown madnessen en daar heb ik een fout gemaakt. Gisteren avond weer voor het eerst gemotogpt en dat ging verreweg van goed. Het is net of die bike zweeft ofzo. Als ik een perfecte ronde reedt zat ik er elke keer dik 5 à 6 seconde van mijn record af dus niet goed !
Wanneer wordt er weer zo'n oefen-race verreden? Ik ben er wel voor in. Gisteren was het even ontzettend wennen, maar daarna ging het wel aardig. Vooral Estoril was irritant. Ik reed 10 ronden achter elkaar tussen de 1.09.80 en 1.10.3 maar nooit eronder.. Leuk en lekker constant, maar ik wil in de 1.08 Grrrrr! Zo ook met Jerez en Mugello. Ik reed elke keer net boven mijn snelste tijd. Of split-tijden die flink sneller waren, maar dan ging ik er ergens vanaf. Nouja constantheid ging na een tijdje wel erg lekker, dat biedt perspectief Nu heb ik wel zin in een real-lap race! Of een aantal 15 ronde races op verschillende banen ofzo.
gister voor het eerst sinds een maand moto gp2 weer aangeraakt ... zeker ff wennen ... als jullie weer gaan rijden ofzo invite mij dan ook ff groetjes
Wellicht heb ik het mis, maar je kunt natuurlijk zelf het initiatief nemen en een draadje openen en de rest uitnodigen om binnenkort een real-lap race te rijden, moet je even bij WouteR nagaan welke banen we al hebben gehad. Volgens mij rijden er standaard wel minimaal 8 man mee, maar ik heb de indruk dat het steeds drukken zal worden. Ben er zelf vanavond iig niet bij, maar morgen is het wel mogelijk. Ik sta nu zelf 2600e, dus wij zullen niet echt zwaar in combat geraken, maar je weet maar nooit We'll see mX
true mariaXi, maar ik houd er nooit zo van om verschillende threads te maken die in principe allemaal hetzelfde doel dienen. Daarom haalde ik deze even omhoog Dus mensen, ik kan inderdaad vanavond evt 1 of meerdere races hosten. Als er echter te weinig interesse is, ga ik vanavond muziekje maken en morgen racen
Update: vanavond wordt DVD avond. Een maatje belde net en we gaan Gangs of New York kijken. Die duurt wel even, dus reken toch maar niet op mij voor 11 uur a half 12 Sorry, maar ik zal zeker vaak te vinden zijn de komende tijd!
Gangs of new york is een brakke film, alleen het begin is gaaf * spoiler alert, een kleintje maar * wanneer je telkens meer bloed, dood en verderf krijgt te zien. Het viel me in het begin niet eens op, maar was toch een leuk effect. Verder een matige film. Ach, m2cents natuurlijk.. mX