Bhaha, ik ga even kort mee offtopic, want ik ben het niet met je eens. Heb hem namelijk al gezien in de bios en wilde hem (heel) graag nog een keer zien.
Leonardo Di Caprio overtuigd zowaar als straatjochie dat de dood van zijn pa wil wraken. Geen oscar-winnende rol maar zeker een sterk optreden. Cameron Diaz doet ook leuk mee in het verhaal, maar enkel haar aanwezigheid is voor velen al genoeg
Dan Daniel Day-Lewis aka "Bill the Butcher". Man die gozer zet een wereld-resultaat neer. Heel de film heb je een onaangenaam gevoel als je hem in beeld ziet; bloed-dorstig, luguber en onverschrokken. Naar mijn mening een ijzersterk optreden! Ik ga dus met plezier nog een keer kijken
[ontopic]
Als er meer mensen zijn die morgenavond ook vrij willen houden voor 1 of meerdere lange (evt zelfs real-lap) races dan wil ik me graag beschikbaar stellen als host.
Evt kunnen we ook een serie van races van bijv 5 ronden doen en kijken hoever we komen om een compleet seizoen rond te rijden (als je het ruim inschat moet dat makkelijk in 2,5 uur te doen zijn).
edit: als er geinteresseerden zijn voor deze laatste optie kunnen we natuurlijk proberen een vaste aanvangstijd af te spreken, en met een vast afgesproken groep een seizoen te rijden waarbij de "ranking in het seizoen" dan dus ook waarde heeft. (oftewel iedereen eruit kicken die later komt)
Laatst bewerkt: 28 jul 2003