en wie heeft er dan een server waar veel mensen op kunnen nog kandidaten voor Unreal champ 1 vs 1 of 3 players vanaaf?
XForz ik was er vanaf 7 tot 1 uur heb met desd-1 en nog een paar gespeeld!!weet niet meer precies wie allemaal maar wel nog een paar van xbw. Maar Xforz vanavond ben ik er pas weer vanaf half 11 misschien eerder maar dat ligt aan mijn vriendin.Maar dan wil ik wel nog even doorgaan tot 1 uur half 2 als jij dat ook kan en nog een paar???
vavoond nog iemand XBC'en? Als iemand host weet ik het wachtwoord (vorige keer goed gegokt, was ook zo moeilijk), in hoofd of kleine letters. en zet dan even NL achter je naam dan weet ik wie je bent, wij heten NemoBasher. ben namelijk bij iemand anders. Misschien beat ik je ass vanavond wel dan. c ya
Ik weet niet wat er was. Maar de verbinding kwam niet echt tot stand Ik kijk vandaag nog eventjes na wat er mis was.
Zo, heeft d'r ook eentje een thread teruggevonden. *blaast stof weg Ik ben niet meer actief op XBconnect, m'n verbinding hapert een beetje Maarja, nu hebben we Xbox Live hé.