Lolz, weer verloren, maar speelde slecht. Had beetje lag en headshots zaten er daarom ni bepaald in vandaag
Ik heb een tamelijk lage verbinding (@home). Er kunnen er van buitenaf hoogstens 1/2 joinen. Maar als er op mijn Xbox meerdere zitten maakt dat niet uit. Zo kunnen we toch aan het grote game komen. Ik zal proberen om met twee te komen... Al m'n maties moeten studeren en ik heb een weekje vrij...
hmmm, nog nooit gedaan, xbconnect, maar lijkt me wel vet. Ik ga kijken of ik het voor elkaar kan krijgen, en als ik het lukt ben ik er ook. Ben wel een n00b in halo hoor, heb het spel net 2 dagen, dus dat wordt nog wat
Vanmiddag nog met een vriend tegen 2 uk-ers gespeeld, echt prachtig . Maareh, ik ben er ook wel vanavond zo rond 8 uur. Nickname is gewoon The Fish.
Ik begin me ook een halve n00b te voelen... Ik speel eigenlijk altijd maar 1 level en dat is hang em high, daar kan ik ook nog wel winnen maar in bijv blood gulch Ik weet helemaal ni uit mijn hoofd waar al die wapens liggen enzo, flink irritant.
We spelen wel CTF of Team DM in een van de 2 vehicle levels (ik geef de voorkeur aan dat ijs level) neem ik aan?
Vanavond red ik niet, ik kom een netwerkkabel te kort morgen maar ff halen dan, en daarna nog maar een keer proberen
Ik ben er nu Ik maak een kamer aan, met het password xboxworld. Er kan d'r maar een joinen, heb een trage host, dus wie het eerst komt, wie het eerst maalt
Hehe, weer verloren, maar had best veel LAG dus was daar ook grotendeels aan te verwijten. Ow, en Xforz... op zich verschillen wij ni echt veel van elkaar, tot nu toe gewoon steeds geluk dat je won op 1 of 2 puntjes verschil
Hehe dat zagen we Ach ben geen n00b meer, hang hier al een klein jaartje rond maar ben te lui om het te veranderen