Ben er bijna iedere dag te vinden al heb ik eindelijk mijn kabelinternet binnen (ik heb hem al een maand geleden aangevraagd :{ )
Laat Xforz dat maar doen, heb je met 3 spelers geen lag, maar kan wel lang niet iedereen binnen... BTW, Gegron, weet je zeker dat je meedoet
Zullen we het vrijdag avond eens goed aanpakken met een van te voren voorbereide team slayer game? Kunnen we hier al vast teams maken op sterkte indeling e.d. Lijstje met wie er allemaal vrijdag avond komen voor een mega game : RumbleBumble
Ikke niet want dan ga ik lekker uit en ik denk dat ik niet de enige ben... Vrijdag is dus niet zo'n geschikte dag
Heel vaag, elke keer als ik probeer te joinen geeft ie een dirty disc error... iemand enig idee waar dat aan kan liggen??? ik heb zelf nu ook iets gehost, kijken of dat beter gaat, weet alleen niet of mijn verbinding dat aankan. Wachtwoord is weer xboxworld.
hmm, wazig, net deed ie het wel tegen xforz, maar toen kapte de verbinding er in één keer mee en liep m'n hele pc vast. Doe ik iets fout of ligt het ergens anders aan?
muhahaha, heb gegron net ff ingemaakt, niet slecht voor een eerste keer al zeg ik het zelf Xbconnect rulez!!!