ik ben er vanaf vandaag ook weer op eindelijk weer fraggen me xbox was even weg je kan wel zien waarom als je in me sig kijkt of mag ik dat hier niet zeggen
Ja deze thread gaat met name over Halo. Maar ik ben d'r ook te vinden met THPS4, Mech Assault en Time Splitters II
aha WIE WIL NÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚ HALOEN (staat wel gek ) op MIJN HOST!!!!!! kan er maar 1 zijn (kan niet meer hosten ) NU AUB de host heet DABOMBE(zow heet ik daar trouwens ook) ja? oke seeya at DABOMBE
kom je daar best wel vaak tegen (je suis desd1) heb je e rook vaak neergeschoten hehe,jij was toch die gek die wou hosten vanmiddag voor meerdere personen als test om te kijken of het niet lagte?
eeye dat is slecht voor mun reputatie ja kheb da spel nog maar 2 weken dus ik ben niejecht goed!!!! maare wat zijn jullie namen dan daar???(xforz??)
WOW!!! Vandaag voor het eerst een keer via Xboxconnect gespeeld. Dit roeleert echt zwaar! Vind het alleen jammer dat er maar weinig mensen Unreal spelen
mischien een beetje slechte plaats,maar weel eerst het ff van de members weten,wat denken jullie van een XBW XBC tournament alle XBC'ers van XBW houden een tournament Kheb er hier al veel verslagen net stefander met 13-1 (op zijn host,onnodig om te melden maar toch blij dat ik gewonnen heb ) dus wat denken jullie van een tournament,of kan ik beter hierover een nieuwe thread aanmaken,eerst ff kijken naar jullie reactie's hier.
is een beetje moeilijk te organiseren denk ik moet je wel een goede server hebben en als het kan iemand met de xbc pro version
Vanavond is er een halo match op xbconnect tussen 7 en half 8 maak ik een room aan met als naam Xboxworld. Hoe meer mensen des te beter dus laat wat horen als je mee wilt doen de groeten.!!!