1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Vanquish

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 29 jan 2010.

  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256


    [​IMG]
    [gb]Vanquish[/gb]

    Ontwikkelaar: Platinum Games
    Uitgever: SEGA
    Genre: First Person Shooter
    Platform(s): Xbox 360, Playstation 3
    Spelers: 1
    Releasedatum: Circa 19 oktober
    Officiële Website:
    XBW Gamepage: klik
    [gb]Informatie=(/gb]

    [gb]Screenshots=(/gb]

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [gb]Filmpjes=(/gb]










    [gb]Boxcover=(/gb]

    [​IMG]
    [gb]Verder=(/gb]
    De demo is sinds kort te downloaden op de Xbox Live Marketplace. Speciaal voor de XBW bezoekers heeft de redactie van Xboxworld een soort van contest bedacht. Wie voor 9 september de hoogste score behaalt in de demo is de winnaar van een Vanquish beeldje. Vereist is dat je een foto maakt van je score plus daarbij je username. (bv opgeschreven op een briefje.)


    Er is nog niet veel bekend over deze game, maar de trailer ziet er dik uit (ook al is dit niet ingame), en het concept klinkt tof! Het filmpje is overigens gemaakt door LOGAN, dat ook video's maakte voor Metal Gear Solid 4.
     
    Laatst bewerkt: 4 sep 2010
  2. RRroger

    RRroger Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    1
    Ben benieuwd wat het wordt. Lijkt nu een beetje op een mengeling van een aantal shooters, waaronder Halo.
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.453
    Het is een enorm talentvol team, dus ik zie hier behoorlijk wat potentie in. :)
     
  4. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    wow inderdaad, las de uitgever en ontwikkelaar en dacht wel even, jeej!

    Verder ben ik de enige die het gevoel heeft of die naar een film kijkt? :+
     
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Tuurlijk, dat heb je met zo'n trailer. ;)
    Valt me op dat er nog niet veel mensen reageren. :eek:
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ok, dan. Ik reageer dan wel even. :+

    Bedenker van RE of niet, ik ben nog niet gehyped. (ja, er is geen gameplay, maar als je op de trailer afgaat he... ;)).

    1. Ik vind RE niks, dus daar verdient ie geen extra credits mee.

    2. Verhaal lijkt niks nieuws te zijn. Het pak lijkt teveel op een combo van die van Crysis en Iron Man. Generieke mechs/robots waar je tegen moet vechten. (die ene wat je zag)
    Ik bedoel... na Madworld en Bayonetta voelt dit nogal generiek aan.

    Maar goed...allemaal hele wilde gokken. Misschien wordt het wel speciaal. De trailer onthuld nou niet bepaald veel.

    Maar als dit er inzit heeft ie mijn aandacht weer. :+
    [​IMG]
    (PN03; zelf niet gespeeld, maar is wel van dezelfde dude.)
     
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    PN03 is wel een héél vage game btw. 8) Dus ben benieuwd.
     
  8. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Japanse First Person Shooter? Dan moet ik eerst maar eens wat echte beelden zien voordat ik enthousiast wordt.
     
  9. Samwise

    Samwise Kaas komt van melk

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    het heeft wel een beetje dingen weg van halo/shadow complex/starcraft/metal gear solid/iron man
    ziet er wel zeker goed uit! maar wat hebben al die developers opeens met ontploffende steden? ik bedoel kijk maar naar Halo 3: odst, Army of two 2, i am alive, etc.

    ik vind het ook leuk als het gewoon een uitstekende shooter word met minder explosies maar een beetje ghost recon 1 ish.. maargoed :) ben benieuwd
     
  10. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Het hoeft toch niet iets nieuwste bieden? Het lijkt inderdaad veel op Cysis. Beter goed gestolen dan slecht bedacht. :)
     
  11. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Trailer maakt me wel benieuwd. Ik denk dat dit een leuk spel zou kunnen worden.

    Voor de openingspost kun je denk ik wel Sega zetten als publisher. Er staat aan het eind van de trailer, in association with Sega.
     
  12. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Done, thanks. :)
    Ben benieuwd naar enige informatie en screenshots.
     
  13. elviroi

    elviroi Active Member

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    Trailer ziet er goed uit, dit kan wat worden. Nu afvragen waarom ie Vanquish noemt ^^
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Liever wel natuurlijk. :+

    [GT]61445[/GT]
     
  15. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    wow dat zijn geen kleine namen...ben benieuwd wat voor game het precies gaat worden, misschien zoiets als Borderlands?
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Wow, zoveel dingen die ik nog niet had gezien, tof!
     
  17. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    iets in mij wilt deze game zwaaaaaar boycotten...
    ik vind het niks,.
     
  18. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze game ziet er inderdaad best tof uit. Ik hou een oogje op de game en dit topic.
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    De Scans
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 4 mrt 2010
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313

    [gb]Factsheet[/gb]
    In a near-future world where Russia and the United States vie for ownership of the world’s fast-depleting energy resources, the US has constructed a space station in order to harness energy from the sun. Russian forces capture this space station and divert its harvested solar energy into a blast wave that destroys San Francisco, aiming to force the US into a total and unconditional surrender. In response, the US tasks its armed forces with recapturing the space station before the Russians can annihilate their next target – New York.

    • Directed by Shinji Mikami, the creator of the Resident Evil series, VANQUISH™ is a sci-fi shooter that sees players take the role of Sam, a government agent kitted out with a futuristic battle suit. A versatile fighter with a huge arsenal of weaponry at his disposal, Sam also has an array of martial arts skills that he can use to take down his robot enemies.

    • Fast, fluid and frenetic – this is gaming at its most explosive and exciting, as you storm into battle.

    • Experience a game character like no other – Sam is the ultimate weapon, donning a futuristic battle suit of destructive firepower and superhuman speed and agility.

    • Fight your way through the enormous, open environments of the space station. The most advanced, futuristic city in the skies becomes home to the action.

    [gb]Screenshots[/gb]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 5 jun 2010

Deel Deze Pagina