1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Vanquish

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 29 jan 2010.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Vanquisshhhhh review:

     
  2. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er echt vet uit,wil er alleen niet de volle prijs voor geven.
     
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Dan koop je hem toch niet voor de volle prijs? Mogelijkheden zat op internet.
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Eurogamer is ZEER enthousiast over deze game, misschien toch maar kijken of ik hem kan importeren

    9/10

    http://www.eurogamer.net/articles/2010-10-18-vanquish-review?page=2
     
  5. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Vanquish uitgespeeld na vijf uur en dertig minuten.
    Jammer van de korte single player maar moet wel zeggen dat het een van de betere SP shooters is.
    Nu maar is die Challenge Mode uit proberen.
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Na gister wat reviews gelezen te hebben heb ik hem toch maar gehaald , vanavond even lekker knallen. Gelukkig duurt de game niet te lang want Fallout:New Vegas zit ook al in de post :+
     
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Goede keuze. Ik krijg hem waarschijnlijk morgen binnen. Wordt heerlijk knallen. :cool:
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Het is zeker eerlijk knallen. Agressie word ook echt beloond, het is geen cover schooter waar je moet blijven zitten maar je moet echt hard je vijand opzoeken. Dan is het echt op zn leukst.

    Heb nu act 1 en 2 gehad, 2:05 zuivere speeltijd volgens het spel maar ik ben er van 19:00 tot 22:15 mee bezig geweest. Dus zo kort is het nu ook allemaal weer niet.
     
  9. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik verbaas me er wel over hoe weinig posts dit topic heeft de laatste dagen. Ik heb op het moment geen geld om Vanquish te kopen, maar dit is wel een titel die ik zeker wil spelen. Shooters zijn populair op de Xbox, maar deze titel steekt er volgens mij met kop en schouders bovenuit. Kon het ook niet nalaten om wat streams te kijken en de gameplay is echt oersterk. Alles klopt. Ik heb nog nooit een spel gezien waar er zoveel actie is op je scherm is, MET een stabiele framerate. En als de zoveelste Call of Duty uitkomt, dan duikelt iedereen van enthousiasme over elkaar heen. Ik snap dat echt niet.
     
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.698
    Ik ga deze sowieso kopen, maar ik denk dat ik hem door deze drukke maanden pas rond de kerstdagen ga aanschaffen. Heb de demo nog niet gespeeld, maar de game ziet er tof uit en krijgt veel lof van critici.
     
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Dit is te vreemd voor veel 360 EU/VS gamers. Ik denk dat de typische JPN vibe beter bij de PS3 crowd past en die ga je hier minder vinden.

    IK WACHT NOG STEEDS! :mad:
     
  12. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Terwijl dit spel toch veel Westerse invloeden heeft.
    Maar idd als je naar dit spel kijkt is het onmiskenbaar een Japans product.
    Maar ze hebben volgens mij wel goed gekeken naar wat aanslaat bij de Europese en Amerikaanse gamers.
    Die voice-overs vind ik ook wel goed klinken, meer bad-ass dan Gears of War.
     
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.698
    Ach, dan kopen ze hem toch niet. Ik ga er iig van genieten later dit jaar. :cool:
     
  14. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Mwha, ik vond de game in het begin aan de hand van pics en video's echt gaaf, maar toen ik de demo had gespeeld veranderde dat. Het wordt meer een budget game voor mij. Bovendien heb ik het op het moment veel te druk met andere games. ;)
     
  15. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Same here. Heb die demo niet eens afgespeeld, was niks voor mij. Terwijl het er toch wel veelbelovend uitzag. Misschien een keer voor cheap, maar ik ben eerlijk gezegd niet iemand die zoveel mogelijk punten wil halen of zo snel mogelijk iets wil doen... trekt me niet echt :)
     
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    "That the Bayonetta studio's latest effort is being described at all as a four, or indeed five hour game is perhaps symptomatic of the way that games have evolved over the years. There's a danger that games are no longer defined by their gameplay, but in terms of "content"."

    click

    Dank u.

    Timer klopt trouwens niet helemaal.
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2010
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Aaaah, gisteren met de post ontvangen en wat is dit een heerlijke game. Bayonetta fans moeten zeker deze game checken.

    Ik denk dat ik zo'n 3.5 u (niet ingame timer, op de klok gecontroleerd) over de eerste twee acts heb gedaan, dus deze volgens mij kom ik daarmee echt wel op rond de acht uur speeltijd uit.

    Niet dat het spel zo moeilijk is, maar ik verzamel graag wapen upgrades. :)

    ===============================================

    Tips & tricks:

    1] Wapen upgrades zijn permanent. Dat zijn de sterren boven de ammo counter. Grijp je echter een wapen van de vloer waarvan de ammo al maximaal was, dan wordt een gefaseerde upgrade toegevoegd. Dat zijn de strepen boven de ammo counter. Verzamel je drie gefaseerde upgrades, dan wordt het een permanente upgrade. Een extra ster dus. Deze sterren verlies je nooit, ook niet na een game over screen. De gefaseerde upgrades verlies je wel na een game over screen.
    2] Wil je gefaseerde upgrades niet verliezen, kies dan in het game over screen voor de optie title screen en herlaad daar het spel opnieuw. Je begint dan bij de laatste gesavede checkpoint met alle (ook gefaseerde) upgrades in tact.
    3] Upgrades farmen: het kiezen voor return to title screen heeft nog een voordeel; alle kisten worden namelijk weer gevuld met wapen upgrades. Omdat deze kisten met willekeurige wapens worden gevuld is het goed mogelijk dat er nu wel je favoriete wapens in zitten en dit levert bij maximaal ammo weer extra upgrades op.

    Met bovenstaande tips voer je geen speedrun uit, maar je wapens zijn wel behoorlijk heftig geupgrade. Vaak pak ik wapens op die ik maar beperkt gebruik of zelfs helemaal niet, alleen om daarna ammo pick ups van hetzelfde wapen eerder in het level op te pakken. Op deze manier heb ik al een shotgun met vier sterren upgrades verzameld. Gebruik dat ding bijna nooit, maar je weet maar nooit. Mijn sniper rifle, die ik wel veel gebruik, was tegen einde act II al maximaal geupgrade. De assault rifle en heavy machine gun lopen niet ver achter.

    ===============================================

    Maar wat een vette game is dit mensen. Die rit op de trein, waarbij een andere trein vol met tegenstanders zelfs boven je hoofd hangt (de rails liggen in een soort tube) en de lasers en rockets in 5.1 door de boxen om je heen vliegen.... wow. Ik heb al meerdere momenten gehad waarbij ik "HOLY SHIT, dat was vet" uitkraamde. En de constante macho afzeikerige dialogen tussen Burns en Sam, heerlijk. Deze game straalt door en door de sfeer van Starship Troopers uit, in de actie en in de cutscenes. Ik geniet dus op en top en van mij mag het nog wel even zo duren.

    Two thumps up, way up. :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2010
  18. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Als het iets is voor Bayonetta fans, dan moet ik het wel kopen :eek:. Misschien even de challenge demo nog proberen. De andere demo beviel me IIG zeer, maar ik twijfel te veel. Je suit wordt toch ook ge-upgrade? En zo ja, hoe bevalt de 'betere' suit met de upgrades?
     
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Nee, je suit wordt nooit geupgrade. Je wapens evolueren wel (dat wil zeggen: meer damage, grote clipsize, snellere target acquisition etc). Je suit hoeft ook niet sterker te worden, het is al high tech experimenteel en geeft de speler een uber machtig gevoel in man tot man gevechten. Hoe goed je al die macht omgaat is helemaal afhankelijk van je eigen reflexen als gamer.

    EDIT:

    Vanquish is zeker niet hetzelfde als Bayonetta, maar ik denk dat het hetzelfde type gamer zal aanspreken. Er zijn in Vanquish wel minder post-game beloningen (in B had je nog een new game+ en andere stuff om door te sparen) en dat vind ik erg jammer. Maar op dit moment drukt dat de pret totaal nog niet.
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2010
  20. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Oh, ik dacht te hebben gelezen dat je suit wel upgrades zal krijgen waardoor het bijvoorbeeld langer duurt voordat het oververhit raakt.
     

Deel Deze Pagina