Zijn er nog mensen die dit spelen? Vandaag Hard mode tot halverwege act 5 gespeeld en het blijft een fantastisch spel. Die actie is echt ongekend. Erg jammer dat het zo slecht verkocht is en we een vervolg dus wel kunnen vergeten.
Was eigenlijk wel te verwachten. (de verkoopcijfers, erg spijtig) Maar ik heb liever een nieuwe IP van platinum games dan een vervolg op Vanquish.
Maar dat ze ZO slecht zouden zijn toch niet? Spel krijgt overal goede recensies. Waarom is Bayonetta wel een publiekslieveling en Vanquish niet? Allebei steengoede nieuwe IP's
Misschien omdat Vanquish een shooter is? Het lijkt me moeilijk om voor een shooter als Vanquish door te breken op een markt, wat gedomineerd is door CoD en dergelijke. Ik heb het zelf nog niet gespeeld. Shame on me. Na Bayonetta wil ik gewoon elk spel van Platinum proberen (die na Bayonetta komen ).
Absoluut doen, zeker nu je Vanquish voor rond de 20(?) euro kan kopen. Qua mechanics en gameplay is het de beste 3rd person shooter in tijden
Bayonetta deed het ook niet goed kwa verkoop. (kwa cijfers net zoals Vanquish wel erg goed) Het grootste nadeel van Vanquish is de speelduur. Dat komt ook wel terug in mijn review. Nog een probleem voor de shooter-fan is dat Vanquish geen MP bied dus ook geen meerwaarde voor de gemiddelde speler. Maar ik moet zeggen voor 20 euro is de game zeker wel een must-buy!
Voor 20 euro lijkt het me ook een must-buy, maar gezien de zeer rappe prijsdaling van Bayonetta verwacht ik dat Vanguish ook vrij snel op rond de 10 euro zit, dus dan kun je net zo goed nog even langer wachten...
Gameplay length doesn't equal fun and Vanquish has fun in spades. Enige zwakke plek van Vanquish is de lengte/replay waarde. Buiten dat blaast het alle shooters van 2010 uit de lucht. Voor 15-20 euro is dit een no-brainer zolang je geen moeite hebt met Japanse SF setting (battlemechs FTW).
En dat is waarom het hier niet verkoopt. Iedereen speelt liever als gare Amerikaan tegen Arabieren of Russen in multiplayer.
jammer he? toch vond ik de japanse setting in vanquish wel meevallen. bayonetta was veel erger. (beide games dope en heb beide ofc uitgespeeld )
Inderdaad, ik vind de 360 ook veel meer een console voor het westerse publiek. Je ziet er niet zo vaak dit soort titels op. Gelukkig heb ik ook een PS3.
replay waarde is er best nog wel , ik heb van het weekend lekker door Hard mode heen geknald. En denk dat ik komend weekend een poging op God hard ga wagen. alleen jammer dat ik 0 friends heb (van de 86) die Vanquish gespeeld hebben dus de leaderboards zijn bij mij wat leeg
Heb afgelopen weekend de game gehaald en vandaag eventjes liggen raggen. Kan niets anders zeggen dan dat het echt mega lekker speelt . Mensen koop deze game!!!
Gratis Tri-Weapon pack DLC. Vul je email adres in, hokje hoef je niet aan te vinken. Code krijg je gelijk in je mail.