1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Vanquish

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 29 jan 2010.

  1. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Portal 1 een culthit? Die shit is ziek veel gespeeld door iedereen en door alle media geroemd. Met name op PC, maar toch :x
     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    het was bedoeld als weinig meer dan een veredelde techdemo die ook nog eens werd geleverd met een stap andere games. Niks AAA titel met dik budget en dan toch zulke cijfers

    ik vind het wel een culthit iig, ondanks het feit dat het spel behoorlijk bekend is onder een grote groep gamers.

    denk ook niet dat er een exacte definitie van 'culthit' is :)
     
  3. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Cool dat je Death Smiles noemt. Volgende maand komt ook Dodonpatchi Ressurection uit van Cave.

    Natuurlijk wist ik de meeste wel, maar ik vond het leuk om eens te kijken wat er zoal genoemd werd ;) Misschien heb ik er toch een paar gemist.

    Vesperia is wel zeldzaam, maar toch is de game (serie) bekend in mijn ogen. Ik bedoel echt de games vaak zonder sequel, die bijna niemand kent, maar vaak steengoed of zwaar ondergewaardeerd zijn :)

    Verder nog mensen? :)
     
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    VANQUISH!




    Wat was dit toch een belachelijk stoere game zeg... good times! Ik hoop nog steeds vurig op een deel 2. Groter, sneller en meer Starship Troopers uber stoerheid, iets wat ik bij deze game alleen maar kan aanmoedigen. :cool:
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2011
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Komt er denk ik niet, Platinum is veel te druk bezig andere rare dingen te maken. En daarbij heeft Vanquish ook erg slecht verkocht (verschikkelijk onterecht)

    En ergens vind ik dat ook wel prima, Vanquish is een unieke japanse versie van het westerse actiegenre en dat mag wel zo blijven. Laat ze ons lekker weer zo verassen met een andere geniale game
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2011
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Het is eigenlijk wel opvallend dat veel Japanse developers de laatste tijd Westerse games maken overgoten met een Japans sausje. Misschien ook wel omdat dit een betere markt is dan de huidige Japanse.

    Volgende Japans-Westerse game op Modder's lijstje is Dragon's Dogma. :cool:
     
  7. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Dragon's Dogma lijkt me ook tof. Hopelijk komt ie goed uit de verf.

    Anarchy Reigns van Platinum lijkt me ook vet, maar dan moet de singleplayer wel goed zijn. De multiplayer interesseert me niet. Wordt eens tijd dat er weer een goede beat em
    up komt. Deze doet me ook in de verte wat denken aan SpikeOut (arcadeversie)
     
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.516
    Vanquish is idd heerlijk. Speelt ook idd heerlijk weg. Alleen kon het nooit langer dan een halfuur spelen. Werd ik helemaal gaar. Zal wel door de insane actie die erinzat komen. Dat sliden, die guns, het ownde. Deel 2 komt toch niet?
     
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Inderdaad doodzonde en totaal onverdiend.

    Misschien niet een letterlijke opvolger, maar wel in de geest van deze game. One can only hope. Hoe zou zoiets spelen in een fantasie jasje? En dan bedoel ik *echt* snel.
     
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Reckuuza vindt dit leuk.
  11. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.516
    Nice. Die game is wel legendarisch. Lekkere post van me in 2011 ook..jezus waar is die tijd
     
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Ik zag het! :D

    Waarom niet gewoon een wereldwijde release ook voor current gen consoles???? PS4Pro 4K 60 FPS GEMAKKELIJK (en anders een upscaled tussenresolutie). Ik durf te wedden dat hiervoor een publiek is. <3:thumbs:
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  13. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ben ik even blij met mn nieuwe pc, maar gaat 21: 9 wel werken?
     
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Dat is maar net de vraag met al die geweldige ports tegenwoordig.
     
    Laatst bewerkt: 11 mei 2017
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    21 : 9

    [​IMG]

    Maar:

     
    Laatst bewerkt: 11 mei 2017
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417


    VANQUISH FINAL FORM
     
    Arno S. vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina