Varekai Cirque de Soleil

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Metal Mark, 7 mrt 2008.

1. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454

De show is met 2 week uitgebreid. Iemand ervaring met de voorstellingen van Cirque de Soleil? Het lijkt mij wel leuk om heen te gaan, maar zou wel wat ervaringen willen lezen over de show. En heb je op Cat 2. nog voldoende zicht?

Nu weinig tijd voor een fatsoenlijk begin post (moet zo werken).

2. Ashavan

Ashavan Guest

Was vorig jaar naar Cirque du Soleil gegaan. Was toen in Amsterdam in zo'n tent en zat op de eerste rij. Moest in me stoel liggen om de gasten in de trapeze act boven me bezig te zien. Was erg leuk, zeker een aanrader om naar toe te gaan.

3. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Mijn moeder is helemaal fan van Cirque du Soleil. Zij is naar Varekai geweest in Antwerpen, volgens mij was ze er wel over te spreken. Ik zelf ben twee jaar geleden naar een voorstelling naast Ahoy geweest. Allegria denk ik. Ik ken alle namen, maar ik zou bij god niet meer weten welke ik heb gezien :+ Dat zegt meteen hoe veel indruk het op me gemaakt heeft.
    Muzikaal en theatraal zijn het natuurlijk hoogstandjes. Maar het hele concept van een circus spreekt mij niet aan. Ik vond het kleine circus vroeger al niks, en voor deze verfijnde vorm loop ik nog steeds niet warm.

Ik denk dat je overal wel goed zicht hebt. De tribunes zijn goed ingericht en er gebeurt overal wel wat. Je weet niet waar je moet kijken.

4. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Er staan aardig wat filmpjes op youtube, kun je mooi kijken of het wat is ;).

Klikje

5. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb inmiddels 3 shows van Cieque du Soleil gezien in Las Vegas.

- "O" in het bellagio. (99 dollar)
    - Le Reve in het Wynn. (175 dollar)
    - Mystere in Treasure Island. (150 dollar)

Het waren 3 adembenemende shows, echt schitterend. Er gebeurt zoveel tegelijk, mooie actie, mooie kostuums en bijpassende muziek. Het heet wel circus, maar je kunt het echt niet met cicus vergelijken. De kaarten waren prijzen, maar zeker hun geld waard.

Mocht je een keer bij Las Vegas in de buurt zijn, dan moet je zeker naar Le Reve of O gaan.

Laatst bewerkt: 7 mrt 2008
  6. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf Allegria gezien (was de eerste volgens mij), Saltimbanco en Quidam.. Het is wel vrij lang geleden maar ik weet nog dat we de eerste geweldig vonden. Daarna viel de tweede een beetje tegen en zo was het ook met de derde.. Het is wel een hoop geld, maar het is ook wel echt iets anders dan gewoon circus. Ik denk dat het vooral zo is dat als je voor de eerste gaat en je weet niet echt wat je kunt verwachten dat je het helemaal geweldig vindt :)

7. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Bedankt voor de reacties. Me vriendin wou het wel heel graag, en het leek me leuk om dat te geven als we 2 jaar (over 2 maand) hadden. Maar eventjes via een omweggetje gevraagd of zij dat het wel waard vond, en voor die prijs (140 eu, 2 kaarten) vond ze zelf niet de moeite waard. Dus ik laat dit idee maar varen, misschien dat ik nog kaarten win met prijsvragen ofso 8)

8. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Hier nog wat foto's van Le Reve die ik gemaakt heb.

Wij zaten naar de show te kijken op de VIP seats. Daarbij kreeg je het volgende extra:
    Met de daarbij horende personal waitress, die zelfs je glas kwam inschenken als je er 1 slokje van had gedronken.

En nog een mooie tv voor onderwater, topview en behind the scenes beelden.

Laatst bewerkt: 9 mrt 2008

Deel Deze Pagina