Vast in KOTOR

Discussie in 'Algemeen' gestart door Flow, 29 mei 2005.

1. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Die bar waar je Mission ontmoet (en Zaalbar) daar zit het schuin tegenover.

2. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    In de onderstad een bar? Waar vind je die? Wie is mission..??
    PM anders maar dit gaat anders veel posts kosten :9

Kan iemand mij helpen ik kan niet verder maar wil wel verder.

Edit: Laatmaar ik ben verder. Ik heb mission nu in mijn groepje zitten en ik moet op zoek naar dat behaarde monster. Ik moet ook iets vinden om de races door te laten gaan ze hadden het idee gejat ofzo maar ik probeer zelf wel uit te zoeken waar dat is..

Laatst bewerkt: 24 jun 2005
  3. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben nu eindelijk een tijdje op land. Ik moet nu een soort ruine in. Ja weet je ongeveer waar ik ben? Op hoeveel procent zit ik ongeveer? Mag ik antwoord niemand reageert hier!

Laatst bewerkt: 13 jul 2005
  4. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ben je al Jedi? Want dan is dat waarschijnlijk de eerste Star Map op Dantooiene. Ben je op Dantooiene?

(Of hoe je Dantooiene ook schrijft)

5. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ja en ik ben net jedi geworden ja nu moet ik de ruine in met bastilla. Hoeveel procent ongeveer want ik heb er nu ruim 12 uur op zitten..

Reageert op hieronder: WoW 12,5 procent pas! Relax lang spel dan! *)

Laatst bewerkt: 13 jul 2005
  6. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ow, al 12 uur. Nou: Na dantooiene moet je nog 4 planeten af = de Levithian (ruimteschip) + de Star Forge. Dus je bent op: ong. 12,5 procent als ik het goed heb.

7. Panzerdelta

Panzerdelta Konnichiwa!

Leuk Bevonden:
    0
    je moet nog ongeveer (ruwe schatting) 15 uur a 20 uur game plezier

8. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ja, dat is zeker. Maar als je echt alle quests doet! Dan duurt het pas lang... :D O-)

9. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben nu op Tatoine geloof ik die woestijn en ik moet alle andere planeten nog doen maar ik kom op deze planeet nu niet meer verder. Ik moet een paar sticks verzamelen voor iemand in de office maar ik heb een speciale nodig die ik nog niet heb. Ik moet denk ik door een poort maar die is beveiligd met een aantal turets als ik verder loop ga ik in een keer dood en kapot schieten lukt niet wat moet ik doen?

10. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    `je moet jezelf verkleden als een tusken raider
    dus moet je die kleren van zo'n gastje aandoen en zo'n stick equippen volgens mij

is lang geleden maar volgens mij moest het zo
    veel succes!

11. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ah... oke hopelijk heb ik ze niet allemaal verkocht (denk het wel) kan ik die dan nog ergens kopen anders moet ik alles overnieuw doen want het staat ook niet bij mijn savegames....

12. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat die wel terugtekopen zijn, anders moet er wel ergens wat van die dingen liggen of van die mennekes rondlopen.

volgens mij zijn die turrets ook kapot te maken, kost alleen veel geld/energie/tijd

moetje volgens mij er granaten op gooien, maar da kost weer veel geld en tijd dus het is beter/goedkoper om met zo'n outfit naar binnen te lopen.

13. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Nee, ze zijn iig niet kapot te krijgen ik heb elke granaat geprobeerd en laserzwaarden en rifles (ion en normaal) en het gaat helemaal niets kapot..maar ik had alle pakjes al gepakt en vervolgens verkocht ik hoop nu dat ik het terug kan kopen anders ben ik denk ik de lul. :9 Ik ga nu verder iig...

14. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    hmmm succes dan...
    raar kan me toch echt herrineren dat bij de eerste keer uitspelen ik die turrets heb vernietigd...........
    of ik ben dement aan het worden :p

15. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    edit

Laatst bewerkt: 15 jul 2005
  16. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben nu verder en heb daar iedereen vermoord. Nu ben ik terug gegaan naar de Ebon Hawk en er zitten allemaal rare beesten die op kikkers lijken. Ik wil ze best in leven laten maar misschien worden ze later gevaarlijk? Dat is dus ook mijn vraag..worden die beesten nog gevaarlijk?

En hoeveel uurtjes heb ik ongeveer nog te spelen als ik nu bijna 17 uur gespeeld heb en nog maar 1 planeet heb bezocht excl. dantoine en taris?

17. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    oh nog meer dan genoeg uurtjes maak je daar maar niet druk om!
    maar als je toch bang bent dat je niet lang genoeg bezig bent, moet je gewoon proberen alle sidequests uit te spelen.

die gizka's zijn volgens mij niet al te gevaarlijk, ik had ze afgemaakt omdat ik ze in de weg vond zitten en ik 'slecht' ben :p

ik denk niet dat ze je pijn doen hoor, laat ze maar leven die lieve beestjes

18. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Die beesten moet je gewoon aan iemand weggeven. Als die iemand ze aan wilt nemen natuurlijk, maar daar kan je ook voor zorgen.

Ik heb er 50 uur over gedaan. Met alle sidequests erbij. Was een zeer vette ervaring.

19. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Had ik ook gedaan uiteindelijk. Ze waren te lief om afgemaakt te worden :)

20. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ergerde me niet aan die beesten. Zat er wat meer leven in de Ebon Hawk. Ik heb er 1 gekilled, gewoon ff kijken wat er zou gebeuren.

Deel Deze Pagina