Het was geen moeilijk spel. Ik liep gewoon heel veel te kloten daarzoot, alles verkennen enzo. Daarom deed ik er 50 uur over.
Ik ben nu op de steen planeet en ik moest een sith worden. Nou heb ik dat niet gedaan en vermoorden iemand met een sith amulet nou ben ik iets verder en kom ik in een ondergronds kamp waarin ik voor sith moet trainen. Ik ben Jedi dus wat moet ik doen om goed te blijven? Hoe kan ik verder?
Gewoon de duidelijke goede keuzes maken waardoor je zo min mogelijk slecht wordt, je moet naar die valley gaan waar je in de tombes duidelijk goed of slechte keuzes voor je kiezen krijgt maar waarmee je (ook doormiddel van de goede keuzes) toch de training kan halen.
Mijn droid t3 m4 of zo die is veranderd in Zaalbar en hij volgt me overal ook in de Eban Hawk Dus ik kan nu ook 2 Zaalbars in mijn team, best irritant want mijn droid was veel beter. En midden in mijn cockpit staat een sentry droid die vraagt naar welke planeet we gaan: Endar Spire, Taris, Dandoine Of een van de andere en als ik antwoord zegt die droid dat we er zijn, maar er gebeurd helemaal niets. Hier klopt dus helemaal niets meer van
Weer wat nieuws, elke keer dat ik de Eban Hawk in loop staat er een Zaalbar meer ik heb er nu een stuk of 20.
maak er is een foto van wat voor xbox heb je? als je naar je load games kijk en je gaat op en neer zien ja dan rare kleuren in dat plaatje
Mijn xbox is normaal en bij het laad scherm zie je niets bijzonders en als je zegt hoe zet ik wel een plaatjs op het forum.
kijk als je al in de game zit en je gaat naar de load screen en je switst tussen de load games dan heb je een klein scherm waar je kan zien waat je bent als je nouw een andere game selecteerd zie je dan eerst ff heel snel verschillende kleure voor dat je het plaatje ziet