[XOne] Vast in Splinter Cell:Pandora Tomorrow

Discussie in 'Games' gestart door Q-Dancer, 17 mrt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. misterymike

    misterymike Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe moet je dat stuk oplossen bij de 'catwalk' in LA waar die ND133 staat?? Allemaal normale monteurs en terroristen lopen daar rond maar altijd word ik gezien of gaan ze meteen aftellen Waar moet ik nou eerst naar toe als ik uit dat gat kom kan iemand mij verder helpen?

    :confused:
     
  2. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Dan moet je gewoon beter zoeken ;) Ik heb ook ergens de hele tijd vastgezeten maar ik kom er dan zelf uit
     
  3. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    1. Ok, ga eerst 1 voor 1 de monteurs uitschakelen d.m.v. fluiten en dan elleboogstoot.

    2. Pak dan de 2e afslag (vanaf het punt waar je de catwalks betreedt) en beklim de trappen. Na of zelfs tijdens het beklimmen van de 2e trap zal er een timer van 1 minuut in werking worden gesteld. Pak je sticky shockers/airfoil rings en neutraliseer soth en de 2 terroristen. Je kan ook kogels gebruiken, maar dit zal moeilijk worden aangezien de 3 gasten nightvision hebben en kevlar aanhebben. Maargoed, als je voor de makkelijke manier gaat, ram eerst nog een kogel door hun koppen (je MOET alle terroristen vermoorden) en ga dan op je dooie gemak naar de ND133 (de timer stopt als de 3 terroristen dood zijn)

    Bij het 1e deel is stealth extreem belangrijk, je wilt genoeg tijd hebben voor de terroristen!

    Succes!
     
  4. misterymike

    misterymike Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    te gek joh hier moet ik verder mee kunnen komen top bedankt.
    Gr. Michael
     
  5. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Sorry hoor maar de vraag; Hoe kom ik in LA bij die ND133 met soth ed. :confused: Is al heel vaak gesteld ! Kijk eerts voordat je vraagt plz.
    wèhèhè :)
     
  6. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Zit momenteel in Kundangi camp ofzo; heb bom op vliegtuig geplaats, verdergegaan, new objective: infiltrate the village. Heb iem met hond gedood, sniper in toren, + 2 overblijvende guards, er is niemand meer te zien en ik heb het dorp al verscheidene keren doorlopen maar ik vind echt geen uitgang/luik/beklimbaar iets... Iemand die me hier ff uit kan helpen?

    Edit: Nevermind; telkens als je denkt van nu vind ik het nooit zie je ineens iets. In de watchtower hangt koord waar je verder mee kan.
     
    Laatst bewerkt: 12 apr 2004
  7. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    Daar zat ik ook bij vast ja, maar na verloop van tijd heb ik ook dat koord gevonden :D
     
  8. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik had dus precies hetzelfde, steeds maar niet dat touw/koord vinden en toen wilde ik net die vraag stellen en dan zie je hem in 1 x....8)
     
  9. Timo

    Timo Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien lompe vraag hor, maar hoe pakken jullie het beste 'n lopende guard aan?
    ik schiet hem altijd door het hoofd maar 't moet ook beter kunnen door op 'm te springen ofzo, maar 'm van achter aanpakken lukt me alleen van achteren als ie stilstaat....
     
  10. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik lok een guard altijd met fluitje naar donker toe en ren dan gehurkt zeg maar naar hem toe ne sla hem dan. Schieten doek ik niet want ik denk vaak van, die kogels ben ik ergens anders waarschijnlijk harder nodig!Ik l;eg bijna elk ventje om door hem te slaan, vind ik veel leuker, soms schiet ik ook gewoon is ook leuk. Op hem springen lukt vaak niet zo goed ,want ik zie normaal gesproken bijna geen dingen waar je op kan staan en dan vervolgens springen. Dat van stilstaan is onzin, want ik loop altijd achter hem aan en druk dan op A en dan heb ik hem!!
     
  11. Timo

    Timo Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    ok dankje toch maar 'ns vaker slaan proberen
     
  12. steev-o

    steev-o Not affraid to KILL

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Submarines

    Ik zit in indonesia het level met onderzeeers gelooof ik en moet infiltreren in the cave. Maar kom niet verder, als ik de lift uit kom, ga ik rechts de hoek om zit een mannetje 8er bureau, dan door automatisch deuren, achter computerschermen zit een technicus die je kunt "interrupten". Maar dan weet ik niet wat je met hem moet doen, als ik hem neersla, is het missie over!

    ????
     
  13. steev-o

    steev-o Not affraid to KILL

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    TUURLIJKKKKK. Het werkt idd, als je een vraag stelt, los je m zelf op. Had niet gezien dat je computer kon gebruiken met die vent....
    mzzlls
     
  14. ShinjiNL

    ShinjiNL -

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensuh, ik zit vast in level 7 na de 1e checkpoint dan ben je daar bij zo'n parkeergarage op tuin of zoiets daar wordt ik de hele tijd gesnapt en neer geknald ik weet dat je op het einde daar over het hek heen kan klimmen maar daar kom ik ook nie verder hoe kan ik daar het beste voorbij
     
  15. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    ik zit vast in kundang camp, indonesia
    de missie is infeltrate the tv station
    ik ben zo bij al die hekken en die automatische guns en alle gasjes zijn dood en die guns zijn uitgeschakeld alleen nou weet ik niet hoe ik naar het volgende gedeelte moet komen
     
  16. steev-o

    steev-o Not affraid to KILL

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    voor dat je dat grote plein op komt (uit de deur) kun je ook naar links. Dan hoef je niet langs de guns enzo. Daar kun je als het goed is op die bloembakken springen en dan via het dak gaan. Als je op het dak bent, moet je die ramen kapot schieten en dan zo verder.....!
     
  17. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    ik snap niet waar je precies naar boven kan ofzo hoor
     
  18. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    nee, hij heeft het over een eerder deel. je moet in die tuin waar 3 mannetjes zitten een put in die in de lichtstraal van het licht van een busje staat.
     
  19. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    ja ik wert er stront ziek van van het rondlopen ik had elk hoekje gezien en ineens gaat hij een trapetje zo in en ja da was die put
    da van da licht kon ik niet zien want ik had alle lampen kapot geschoten.
    ik was dus naar beneden gegaan
    zo'n gasje zag me en toen was ik game over
    ik weet nou iniedergeval wel waar ik heen moet
    best wel snel einde als je na gaat dat ik 3uur heb rondgelopen
     
  20. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Ben weer ff sp: pt aan het spelen, missie Kudangi (?) kamp; objective: tap Sadano's phone. Heb ik gedaan, nu moet ik gewoon via de achterdeur het huis uit. Het enige probleem is dat die Sadano gewoon weg zijn sigaretje blijft roken i/d deuropening... Als je hem neerklopt, schiet met airfoil, shock, of probeert weg te lokken door te fluiten (hij sluit dan enkel de deur terug) altij d "for god's sake Fisher, the mission is over". Iemand een tip...

    Edit: Nevermind, heb het gevonden. Moet echt leren wat beter uit te kijken alvorens te posten: ) Je moet niet via Sadano maar gewoon terug uit zijn bureau en zo het huis rond. Easy.. als je het maar weet.
     
    Laatst bewerkt: 15 apr 2004
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina