1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Vast in Splinter Cell:Pandora Tomorrow

Discussie in 'Games' gestart door Q-Dancer, 17 mrt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    haha _O_, is geen schande hoor :)

    maar nadat ik dat ding heb afgeschoten (de rest staat in spoiler)

    dan gaat die Sadono weg, en staat er een bij dat vuur, en een loopt er rond. Maar hoe moet ik in dat gebouw komen, met die tunel ofzo. Ik wil het zo stil mogelijk doen, dus niet schieten. Telkens ziet die gast die loopt mij :mad:
     
  2. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    De Code 1942 dacht ik
     
  3. Kalasj

    Kalasj Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    mm wat k deed: je komt door zoon huis en daarna een plein waar 2 ventjes staan en een hond: schakel die uit en dan kun je aan overkant huis ergens omhoog klimmen.. je ziet dan bij een stel tonnen een sticky cam liggen en van daaraf zie je ook sodano enzo: daar moet je je stick cam gebruiken
     
  4. Kalasj

    Kalasj Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    hee ik zit nu in la airport: en ik kan niet verder

    ik ben in die parkeergarage uit die truck gestapt maar dan weet ik niet meer waar ik heen moet...
    ik heb die vent met hond neergeslagen en die andere vent met smallpox vermoord: dan loop ik de parkeergarage uit en sla ik die vent daar ook neer maar dan kan ik niet verder... links van me is wel een hek waar ik over kan klimmen maar daar heb je ook niet veel aan... waar moet ik heen??
     
  5. ruud87

    ruud87 Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet door de deur gaan naast het hokje waar de man met de smallpox in stond.
     
  6. Kalasj

    Kalasj Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    ja al gezocht maare dan sla k eerstd at wijf neer en kan k die andere vent ook wel lokken maar dan zit er rechts een plee en links deur met keypad: was de code? of moet k daar nie heen
     
  7. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Wachten tot die poetsvrouw de plee inloopt. Dan kan je haar ff achtervolgen, rechts kun je meteen schuilen bij de wastafel tot ze weg is of je kan haar neerslaan. Boven bij de grote spiegels is een open ventilatierooster waar je door moet.
     
  8. F-style

    F-style ____________________

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    whehe het is ook gelukt met die sticky cam, ik dacht dat je die gewoon met right trigger moest afvuren, maar dat moest dus met left trigger... |:-
    Hey hoeveel missies zijn er trouwens? 8 hoorde ik maar ik weet niet zeker?
     
  9. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, er zijn maar acht levels, veels te weinig nitwaar?
     
  10. F-style

    F-style ____________________

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah dat mochten er wel wat meer zijn idd...
     
  11. Undergrounder

    Undergrounder .

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    4
    Maar 8 levels??? Das dom.
    Ik ben nu al in level 4. In amper 3 uur.
     
  12. Kalasj

    Kalasj Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    uuh k zit nu net na die lift in la airport: bij al die kabels maar k zie nergens een kruipgang ofzo hoe kom k daar??
     
  13. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Je moet aan de kabels gaan hangen en dan omhoog klimmen. Je komt dan bij een lift waar je onder kan hangen en zo naar een andere kabel kan, daarna kan je als 2 kabels dicht bij elkaar hangen je eigen schuin laten vallen en Sam pakt de andere kabel vast. Je kan ook weer een stukje naar beneden klimmen om dan een andere kabel te pakken.

    Je moet iig omhoog, heel ver omhoog...
     
  14. F-style

    F-style ____________________

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Zow hee wat een kabels...:cool:
     
  15. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    Whaha lol, het kan veel simpeler hoor ;)

    Je klimt uit de lift en je ziet nu 2 kabels, 1tje aan de rechterkant en 1tje aan de linkerkant. Loop naar de linker kabel en begin te klimmen todat je onder de andere lift bent. Sam zal nu onder een balk gaan klimmen/hangen die zich onder de lift bevindt. Druk op de Y knop, Sam trekt zijn voeten omhoog en je kan nu in het luik van de lift klimmen. Sla de monteur die erin zit desoods neer met een elleboogstoot en klim uit die lift, pak de ammo en je bent op de catwalks ;)

    Als je nog verder hulp nodig heb met dat stuk zeg je het maar of stuur me desnoods een PM ;)
     
  16. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Wat een rotstreek! :+ Moet ik m'n voeten intrekken om dat luik in te komen :mad: Ik wacht altijd op dat groene venstertje waar staat dat ik een of andere actie kan verrichten, als die niet komt ga ik gewoon verder.
     
  17. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit vast in level 4, ik moet een ding dat ik niet (kan spellen) vinden in een soortgrotten onder de stadsmuur.
    er zijn aardig veel terro's (12?), deze heb ik allemaal gekilled, maar ik weet nu niet waar ik heen moet, om dat ding te vinden.

    om het even wat duidelijker te maken het is net nadat je in de lift gaat en die dalia doodschiet.
     
  18. PoPgamer

    PoPgamer Registered User

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    als ik 't goed begrijp bedoel je daar waar je over die roosters loopt over dat water??? je moet dan gewoon es lopen totdat je in zo'n ruimte komt met zo'n glazen kamertje in met wit licht. daar licht een groen soort uhh.. blikje zeg maar. zo'n bio- ding ;)
     
  19. PoPgamer

    PoPgamer Registered User

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    ff kijke, je loopt die trap af in 't begin, loopt verder die bocht om, volgt 't rooster rechtdoor totdat je naar rechts moet. dan kun je ook weer drek links die kamer in?? ja srry mss klopt 't niet helemaal want ik doe 't ff uit me hoofd;) maar hij is heel makkelijk te vinden:D
     
  20. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    ja het lag heel voor de hand, er stond object maar ik dacht dat het eeen flesje was ofzo om weg te gooien, maarja?
    weet iemand hoe je de vuurmode van het geweer verandert?
    dus van full-auto naar single of burst?

    en hoe schakel je boobytraps uit?
    bij mij stond er disable, ik doe dat loop klein stukje door dat ding flippen, en hij ontploft.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina