1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Vast in Splinter Cell:Pandora Tomorrow

Discussie in 'Games' gestart door Q-Dancer, 17 mrt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    ik volg je niet, vertel waar ben je precies en wat moet je doen?
     
  2. nickle

    nickle rainbow till I die

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit nu vast bij da gedeelte in de bioscoop dat sadono iets aan het opnemen is en je hem van achteren vast moet pakken...alleen hoe doe ik dit..:)..?
     
  3. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    boven blijven staan, granaat gooien naar die gast achter de camera.
    iedereen behalve sadano doodschieten.
    dan lichten uit naar beneden.
    flashbang naar hem gooien of met een rubberen kogel op zijn romp schieten en dan snel naar hem toelopen en hem van achteren pakken.

    zo heb ik het iig gedaan.
     
  4. nickle

    nickle rainbow till I die

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    k zal wel lukke denk..vooral die granaat..:)..hehe
     
  5. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    heel erg vet die gast zo van huh?
    in het wilde weg schieten en dan gaat ie dood, meesterlijk
     
  6. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik heb Sadono ff z'n verhaaltje laten vertellen en ben gaan schuilen op het stuk waar hij naar z'n verhaal naar buiten loopt. Op het moment dat Sadono voorbij komt lopen pak je hem snel beet, iedereen in paniek en Sadono begint wat vage verhalen tegen jou te vertellen. Niemand durft te schieten, zelfs als je met je rug naar andere toe staat. Nu kun je Sadono veilig naar buiten ontvoeren, buiten zullen ze echter wel een keer gaan knallen maar dat je moet je zelf maar ff oplossen :cool:;)
     
  7. Kalasj

    Kalasj Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    ja k deed dit anders: k gooide granaat waardoor er 2 doodgingen terwijl k gewoon daarboven bleef zitten in de schaduw.. dan komen er steeds 3 mensen langs waaronder sodano je herkent hem aan het petje als je op infrarood camera staat en dan steeds lopen ze onder je door.. schiet de 2 w8ters neer en laat sodano maar uiteidnelijk blijft op 1 plek staan: loop dan helemaal om en pak hem van 8ter:)
     
  8. frankie12

    frankie12 Xbox live de gekste

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    1
    kan iemand mij helpen?? ik zit vast helemaal aan het begin bij dat stuk dat je uit die handboeien meot komeh hoe werkt dat :confused:
     
  9. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    Lol je moet met de rechter thumpstick draaien todat de handboeien los zijn ;)
     
  10. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    linker thumbsticks:p
     
  11. frankie12

    frankie12 Xbox live de gekste

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    1
    ik draai me wezeloos maar werk niet ( met de linker)
     
  12. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    je moet rustig draaien, tot dat je vibratie voelt. Mischien heb je vibratie uit moet je hem aan zetten in het menu.
     
  13. frankie12

    frankie12 Xbox live de gekste

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    1
    als ik hem aanraak vibreert hij al zon beetje :confused:
     
  14. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    dat is de bedoeling en daar moet je hem dan houden totdat hij niet meer vibreren
     
  15. iiiiLLLLSSSSE

    iiiiLLLLSSSSE Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    zit bij het level met kapotte lift.klim omhoog,en kom in die ruimte waar je 6 mensen moet neerkrijgen en binnen 1 min ofzo boven moet zijn.Nou echt, het lukt me voor geen meter!Die eerste 3 mannetjes neerkrijgen lukt me wel maar die 3 boven??als je 1tje heb neergekregen gaat die tijd lopen en moet je als een gek lopen en ook nog die andere 2 neerschieten(wat ook totaal niet makkelijk is omdat die ergens voor staan)Dus zie ik iets over het hoofd?is er iets makkelijkers??? Wandt het gaat me nie lukken zo !! alvast bedankt!!
     
  16. la_hunda

    la_hunda 12play

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben vastgelopen in het level waarin je de telefoongesprekken van sodano moet afluisteren en dan zijn computer hacken en dan moet je via de achterdeur wegsneaken, maar als ik die deur opendoen wordt er telkens een fel licht op mij geschenen en staan er vier ventjes om me af te schieten hoe kom ik hier langs kan iemand mij helpen thanxs
     
  17. PoPgamer

    PoPgamer Registered User

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    dat is tog net de bedoeling, je mag dan niet bewegen, anders word je doodgeschoten, dan word je opgehaalt door je eigen team en moet je ff helpen die paar ventjes dood te schieten en dan is de missie voorbij.:d
     
  18. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Idd, ff geduld hebben.. Na tijdje worden de vijanden afgeleid en kan je vluchten. Speel je op hard dan wordt er nog wel op je geschoten en zul je het door alleen te rennen niet halen. Goed schieten dus! *)
     
  19. la_hunda

    la_hunda 12play

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben er nu langs thx gasten
     
  20. spookykiller

    spookykiller Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    heb ik een andere splinter cell ofwa ik heb die splinter cell ook ma bij de tweede missie moet ik zo een ladder naar onder gaan waar zo allemaaal treinen voorbij komen aan de andere kant en dan moet ge ne man uitschakelen en dan nog twee man

    hoe schakelt ge die iwee man uit?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina