1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Vast in Splinter Cell:Pandora Tomorrow

Discussie in 'Games' gestart door Q-Dancer, 17 mrt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    doodschieten
     
  2. The Exe Master

    The Exe Master I want Xbox live!

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    hey ik zit vast in dat jungle level in indonesië. (missie 5)

    Ik ben dan al ver in dat level waar die kerel de hele tijd loopt te bellen. Ik ga dan achter hem aan zonder dat hij me ziet en blijft hij voor een deur staan. maar als ik hem neersla, doodschiet, als hij me hoort lampen uitschiet of wat dan ook word de missie afgebroken...

    Wat moet ik doen?

    Ik hoor het wel.....
     
  3. JDH

    JDH Born to Rock

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben bij level 7 waar je dat televisiestation moet infiltreren, maar als ik daar eenmaal ben dan weet ik niet hoe ik binnen moet komen. Heb alles al geprobeert. Help someone :'-(
     
  4. Kalasj

    Kalasj Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    via het dak
     
  5. Kalasj

    Kalasj Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    ruit kapot schieten d8 k en naar beneden laten vallen
     
  6. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Je moet even wachen totdat hij drie telefoontjes aflegt, dan loopt hij weg, dan schiet je die camera kapot, hij komt kijken wat er aan de hand is, hij mag je niet zien, hij loopt weer weg. Dan ga je naar die laptop, doe je even hacken, en dan moet je weg gaan. (Dus zeg dan maar dag Sadono _0/)
     
  7. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    Een van de ramen op het dak is al kapot (een ster) en er staat een kapotte antenne naast. Ga er naast staan en er staat "rappel off wall". Je kan nu naar beneden komen via een pilaar, en terwijl je nu op die pilaar zit kan je niet gezien worden, dus snipe de wachter die aan de balie staat.

    Greetz :)
     
  8. JDH

    JDH Born to Rock

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, daar was ik niet. Ben al verder, moest het riool in, maar had het ronde gat over het hoofd gezien.
     
  9. XForce1

    XForce1 Guest

    vraagje

    ik ben nu in dat level met die trein, kom ik bij dat ventje in de coupe aan, wat moet ik daarna doen, heb met hem gesproken maar zodra die naar die bar loopt begint een klok te lopen met 20 seconden, zodrai die op zijn ben ik af

    wat moet ik hier doen????
     
  10. xplayer

    xplayer Active Member

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    1
    check hier »
    ff w88 (niet te lang) dan achter hem aanlopen, hij gaat naar rechts vanuit de coupé gezien. Dan kom je in een andere wagon en moet je achter de bar gaan zitten en het telefoon gesprek wat hij voert afluisteren. Als je dat gedaan hebt moet je even w88 tot ze de wagon uit zijn gelopen. Er blijft er 1 staan, die moet je neerslaan. Naar de volgende wagon lopen en de trap opklimmen en naar je vliegtuigje lopen die boven de trein vliegt. Op het touw springen en de missie heb je gehaald. ( heb je zo wel ver genoeg geholpen d8 ik zo ;) )
     
  11. XForce1

    XForce1 Guest

    red het niet binnen die 20 seconden kutzooi
     
  12. xplayer

    xplayer Active Member

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    1
    ja, je moet snel zijn, das best balen. Ik heb er ook lang over gedaan
     
  13. XForce1

    XForce1 Guest

    èn hoe bedien je die camara dan
    kom echt net aan achter die bar
     
  14. xplayer

    xplayer Active Member

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    1
    je pakt gewoon de camera, druk je op x, en dan gewoon mikken waar ie staat
     
  15. XForce1

    XForce1 Guest

    snap er geen hol van
    tegen de tijd dat dat ventje bij die telefoon is, dan is de tijd al lang verlopen
     
  16. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    dat maakt niet uit, gewoon erachteraan lopen dat hok in, microfoon selecteren, mikken en klaar is kees.
     
  17. XForce1

    XForce1 Guest

    nou volgens mij maakt dat wel degelijk uit want tegen de tijd dat ik in de bar bent wordt er gezegd dat de mission over is
     
  18. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet het al, je moet eerst in de donkere hoek naast de deur gaan staan. dan afluisteren, dan gaan ze weg, lopen langs je heen en dan pak je die gast aan.
     
  19. vandalzzz

    vandalzzz Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    1
    of leg alle bodies goed in de schaduw want dat had ik ook in dat lvl en dat kwam daar door........

    edit/dat was op dit:nou volgens mij maakt dat wel degelijk uit want tegen de tijd dat ik in de bar bent wordt er gezegd dat de mission over is
     
  20. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Eerst moet je die laptop gebruiken, als je dat gedaan hebt krijg je ineens een stuk langer de tijd om Soth af te luisteren ;)

    dit was mijn hondertste post mwoehaha
     
    Laatst bewerkt: 3 jun 2004
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina