1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Vast in Splinter Cell:Pandora Tomorrow

Discussie in 'Games' gestart door Q-Dancer, 17 mrt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XForce1

    XForce1 Guest

    kijk, hier heb ik wat aan
    waar kan ik die laptop vinden
     
  2. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    LOL :+ Die staat in die coupé...
     
    Laatst bewerkt: 3 jun 2004
  3. xplayer

    xplayer Active Member

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    1
    hehe, volgens mij kun je dat ding toch niet over het hoofd zien :+ 8)
     
  4. Mr. KaDiR

    Mr. KaDiR Me, Myself and I

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben nu in LA. Ik ben verder dan die liften waar beneden 3 mensen lopen en boven 3 mensen. ik dood die onderste mensen, maar kan de weg niet vinden, het is net een dolhof:confused: weet iemand wat ik dan moet doen???(welke weg)
     
  5. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet eerst naar de overkant. dan naar links en de trappen op. (beetje vaag ik weet het. eerst naar voren en dan naar links)
     
  6. Mr. KaDiR

    Mr. KaDiR Me, Myself and I

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    2
    er zijn zoveel trappen... als ik een verkeerde trap neem zien die 3 polities (of wat het ook zijn) mij en dan ben ik weer de lul:confused:

    maarja, ik zal het zo weer proberen
     
  7. fishey007

    fishey007 honor the Fishey

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    zit er een system-link functie op dit spel?
     
  8. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    ja
     
    1 persoon vindt dit leuk.
  9. fishey007

    fishey007 honor the Fishey

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    vet...aanschaffen dus...bedankt!
     
  10. masterthief

    masterthief Patriach

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu in het Kundang camp. Ik ben door het water gelopen, via halve spagaat naar boven gekropen, checkpoint gekregen. Dan zag ik 2 man staan, ze zijn allebei dood. Dan is er een soort schacht naar beneden. Je kan tot halverwege met je rappel maar dan kan je nix meer doen. Enkel via een buis maar die gaat niet naar beneden, kan je me ff helpne, ik zit daar al meer dan 5 uur vast , nochtans zat ik al na 4 uur in het Kundang camp.
     
  11. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Volgens mij ben jij op die plek waar vuur is onder je. Als je net over die muur bent. en zo trapje opmoet., zo nee, lees dan niet verder

    zo ja,

    dan moet je tegen de muur aanstaan, dan krijg je een interact. Voor het vuur.
     
  12. masterthief

    masterthief Patriach

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet wat je precies bedoelt....

    Er is gewoon een lange soort grot/mijnschacht naar beneden. Waar er een bewaker op stoeltje zat, en een bewaker aan het euhm.. plassen was. 8)
    Ze zijn reeds uitgeschakeld. Nu kan ik met rappel aan een boomstammetje, die schacht in gaan maar halverwege stopt hij met rappel en in het midden van de schacht, als ik spring ben ik dood, ik val dan in water.
     
  13. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    is dat het level waar je in die onderzeeër moet komen?
     
  14. masterthief

    masterthief Patriach

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    weet ik het, ik ben daar nog niet geraakt, het is de missie na jeruzalem
     
  15. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    als je me een iets duidelijkere omschrijving geeft kan ik je beter helpen
     
  16. masterthief

    masterthief Patriach

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    wel, ik zit vast in de missie na Jeruzalem.

    Als de missie start, begin ik in het water, ik ga dan via een gat inde muur omhoog via halve spagaat sprong. Dan loop ikverder, krijg ik checkpoint.
    Ik zie 2 bewakers, waarvan 1 op een houten stoeltje en 1 die aan het plassen is en dan terug verder loopt. Ik heb ze allebei uitgeschakeld. En op dezelfde plek is er een gat in de grond , waarschijnlijk van een mijn, zo kan ik naar beneden met rappel. Maar halverwege die mijn stop ik met rappelen, hoe geraak ik nu veilig beneden. Ik zag benden een hond blaffen.
     
  17. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    ten eerste, ik kan me geen level bedenken waar je in het water begint. alleen hoog gras.
    misschien moet je in plaats van lopend naar beneden rappellen, sprongetjes maken of je ergens aan vastpakken?
     
  18. masterthief

    masterthief Patriach

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    het is wel op de ps2 versie. En het is eignelijk heel laag water, zoals in een moeras
     
  19. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    o ik heb echt geen idee.
     
  20. [Maximus]

    [Maximus] Pandora man

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu aan het einde van level 5 het level dat je voor het eerst in Indonesie zit. Echter ik heb de phone getapt van die kerel en nu moet ik extracten en ik zie 4 gasten die op mijn staan te schieten en een osprey daar achter waar ik heen moet om de missie te halen. Mijn vraag is hoe krijg ik de snipers zo ver dat ze op die andere lui gaan schieten. Of misschien moet het anders maar ik zie het even niet.

    ---
    edit

    Als ik de gemiddelde guide lees op bijvoorbeeld Gamefaqs dan ziet het er uit dat je gewoon moet wachten tot ze op die heli gaan schieten
     
    Laatst bewerkt: 18 jun 2004
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina