1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Vast in Splinter Cell:Pandora Tomorrow

Discussie in 'Games' gestart door Q-Dancer, 17 mrt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    als je je handen op je hoofd doet worden ze beschoten door euh.............shepard. dan moet je meevechten en dan is het level gehaald
     
  2. [Maximus]

    [Maximus] Pandora man

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe bedoel je, die guards schieten gewoon op mij met zijn 4en en ik zie geen enkele sniper uit die osprey
     
  3. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Blijf gewoon stil staan, dan schiet Lambert op een gegeven ogenblik op die gassies. Als hij schiet knal je die gasten in hun rug en dan is het level gehaald.
     
  4. [Maximus]

    [Maximus] Pandora man

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    oke want ik heb lang staan wachten maar er gebeurde niets, moet ik niet dat rode ding gooien, die flare, want ik meende dat ik backup hadmaar dat ik ze aan moest wijzen oid ?
     
  5. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Hmmm das vreemd :confused: Das toch dat stukkie dat ze met dat licht in je ogen staan te schijnen en jij staat met je handen omhoog? Als het goed is komt die osprey achter hun omhoog ofzo en daar stapt die Lambert gewoon vanzelf uit en hij gaat dan staan schieten op die gassies. Je hoeft daar niets voor te doen iig.

    Ik weer niet of het er iets mee te maken heb (lijkt mij niet maargoed) in die hal waar je dan uitkomt (naast de kamer met de laptop) is ook een switch misschien moet je die omhalen maar het lijkt me eerlijk gezegd sterk...
     
  6. [Maximus]

    [Maximus] Pandora man

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de switch al omgehaald maar goed ik wacht dan straks nog wel even langer :)
     
  7. [Maximus]

    [Maximus] Pandora man

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    het is me nog steeds niet gelukt. Ik krijg ik het begin dat Sadono de codes door belt en afsluit met Pandora Tomorrow een bericht van Lambert dat de snipers in positie zijn maar dat ze alleen de lui kunnen afschieten met "wearing red dots" en verder dan kan ik zo de phone tappen en ook naar achteren lopen maar daar word ik dus steeds beschoten door die lui die daar staan met zijn 4en en met machine geweren.
     
  8. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Welke moeilijkheidsgraad doe jij het dan? Ik gewoon op medium of standaard o.i.d. Misschien dat het op hard anders moet?? Wearing red dots wil misschien zeggen dat je ze zelf aan moet wijzen met je laserpointer Ik zou alleen niet weten hoe dit kan, zeker niet als ze je onder schot houden :confused: Sorry, maar ik ken je hier helaas niet verder helpen...
     
  9. [Maximus]

    [Maximus] Pandora man

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    IK speel gewoon op de standaard moeilijkheids graad maar ik heb dus ook geen laser pointer, ik heb alleen een Machine geweer met Airfoil rounds, diversion camera, een flash bang, een chaff grenade een gewone grenade en een silenced socom achtig ding en verder heb ik geen laser pointer vandaar dat het ook zeer problematisch is. Ik weet zo ook niet waar je die laser pointer kan halen.
     
  10. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Die laserpointer zou gewoon op je pistool of geweer moeten zitten volgens mij, ik kwam er ook perongeluk achter toen een maat van me zat te spelen en de hele tijd op de verkeerde knopjes zat te drukken :) Je krijgt dan ipv dat richtdingetje een laserpuntje... (kan ook dat ik nu de SP en MP doorelkaar haal hoor :eek:) Maargoed, dan ben je nog nergens, want hoe zou je die gasten dan willen aanwijzen als ze je onder schot houden :confused: Ik heb het spel hier ook niet meer liggen maar volgens mij heb ik die melding of nog nooit gehad of helemaal over het hoofd gezien... Ik vind het gewoon erg vreemd dat die Lambert niet gewoon vanzelf op die gasten gaat schieten. Dit gebeurde bij mij wel altijd, en ik heb het twee keer uitgespeeld op medium...
     
  11. [Maximus]

    [Maximus] Pandora man

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    laser ding is secundary fire op je socom
    ik ga het nu ff proberen


    ik heb ze zelf maar neer geknald want van die snipers moest ik het dus echt niet hebben
     
  12. Risingstar

    Risingstar Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit even vast in level 6 (Indonesie)
    Ik zit nu vast op de plek in het begin van het level waar die 2 wachters op een bankje zitten en een 3e zit in zo'n hut. Nu heb ik alle 3 de wachters neer geknald maar ik weet niet waar ik naar toe moet. Kan geen kant op.
    Heb al geprobeerd ergens op te klimmen en onder een hut gekropen maar kan het niet vinden. Kan iemand mij misschien helpen?
     
    Laatst bewerkt: 28 jun 2004
  13. fishey007

    fishey007 honor the Fishey

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    laat maar ik ben er al uit
     
    Laatst bewerkt: 27 jun 2004
  14. Risingstar

    Risingstar Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan nou niemand mij helpen????????
     
  15. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    ik heb een vraagje over level 8, ik zit op dat vliegveld en ik moet Soth in de ticketing hall spotten met mijn binoculars.....ik zoom dan op hem in met het geweer vanaf het platform onder de roltrappen, met thermal, nightvision etc. maar het lukt niet...als ik dan verder wil naar de liften...zegt hij bij elke lift;lift not powered....wat moet ik hier doen?

    En binoculars zijn toch een verrekijker? Waar kan ik die verrekijker vinden dan? :confused: Of moet ik gewoon de zoom functie van het rifle gebruiken?
     
    Laatst bewerkt: 27 jun 2004
  16. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    volgens mij zijn er meerdere liften en moet je een andere lift nemen.
     
  17. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    ik heb alle liften al geprobeerd.....
     
  18. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet met de tthermal goggles aan met je verrekijker kijken. je moet wel staan. dus niet bukkend kijken.
     
  19. Risingstar

    Risingstar Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit even vast in level 6 (Indonesie)
    Ik zit nu vast op de plek in het begin van het level waar die 2 wachters op een bankje zitten en een 3e zit in zo'n hut. Nu heb ik alle 3 de wachters neer geknald maar ik weet niet waar ik naar toe moet. Kan geen kant op.
    Heb al geprobeerd ergens op te klimmen en onder een hut gekropen maar kan het niet vinden. Kan iemand mij misschien helpen?
     
  20. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    Verrekijker? Is dat gewoon de zoomfunctie van het geweer?want ik heb geen verrekijker in mijn infentory
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina