1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Vast in Splinter Cell:Pandora Tomorrow

Discussie in 'Games' gestart door Q-Dancer, 17 mrt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    nee gewoon als je staat op het pookje klikken. en dan krijg je de verrekijker. zonder dat je eerste je rifle equipped hebt
     
  2. F-style

    F-style ____________________

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Verrekijker= Right thumbstick indrukken...

    Ik zit nu in missie 8..., ben net met de lift geweest, langs de kabels van die lift omhoog geklommen en door een kruipruimte gekropen. Kom nu in een kamer ofzo terecht met allemaal ladders. beneden lopen een aantal mannetjes en boven ook. maar ik heb geen idee waar ik heenmoet ofzo en elke keer zien die agents daarboven mij en openen vuur ...
     
  3. Hyate2000

    Hyate2000 wht a day to say now

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo ik zit(nog niet) vast, maar ik heb een vraagje de eene geweer die s-20k kan die niet gwoon schieten?
     
  4. Hyate2000

    Hyate2000 wht a day to say now

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dus dat kan
    maar kz it nbu wel vast. k ben in in de misse in parijs. dan kom je op een gegevenb moment in een kamer waar wat gasten zittendan moet je via een pijp aan de muur naar de andere kant klimmen, dan moet je door een ruimte waar van die plastis\c dingen aan het plafond hangen als je daar dan door heen gaat zien ze je... dus hoe kom k daar ongezien door heen????
     
  5. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Met je heat-goggles kan je zien welke mensen besmet zijn met het (anti?)-virus. Schakel deze uit en daarna is het een eitje ;)
     
  6. larzzz

    larzzz Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    nadat je de switch hebt omgezet moet je uit het kamertje naar links lopen, je komt dan weer in een kamertje met 2 deuren eentje kan je openen zodat je buiten om kan lopen tegen de muur van de trein.:D
     
  7. JDH

    JDH Born to Rock

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben bij dat laatste level in dat tv station dinges en ik ben bij dat gedeelte dat die Ingrid karltson met die guards gaat praten en dan gaat een van die guards ff belle en dan moet ie haar af maken. En dat stukje dat lukt niet dat is vet kut. Net voordat ze met die guards gaat praten, praat jij met haar maar daarna moet je wel vet snel dat linker pad inlopen anders krijg je van Lambert te horen dat ze haar af gaan maken enzo. maar als je in dat linker pad staat is het vet kut om die gast af te knallen omdat je moet inzoomen en na 5 sec ofzo begint het beeld weer te wiebelen. Een paar keer schoot ik op die gast zijn hoofd en toen ging Ingrid dood :confused:

    Heeft er iemand tips voor me, ik wordt echt gek als ik het straks weer niet haal en weer langs die kutguards moet 8) 8) 8) :mad: :mad:
     
  8. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet in het donker/licht naast ingrid meelopen. dan als de deuropen gaat, snel die gast met nightvision afknallen.
    dan naar het andere pad. allemaal mannetjes killen.

    maar het belangrijkste is dat je die gastjes achter de deur meteen neerschiet
     
  9. JDH

    JDH Born to Rock

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij ben jij ergens anders in het level.
     
  10. JDH

    JDH Born to Rock

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik met ingrid gepraat heb dan moet ik wel weglope ik kan niet met haar meelopen omdat anders die guard haar weer vastpakt en killt.
     
  11. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    ja idd sorry, zij gaat door de deur. gewoon alle lampen uitschieten en daar blijven staan.
    dan loopt ze weg en gebeurt er niks.
    je steekt je cam onder de deur.
    en als die ene gast naar links gaat en die ander rechtdoor. doe je de deur open en wacht je tot die guard helmaal bij de lamp is (blijf in de deuropening staan) schiet hem dood en daarna de lamp.
    kill daarna die andere gast en loop naar de eerste dode guard en dan kan je weer verder.
     
  12. JDH

    JDH Born to Rock

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar ben ik ook niet. Ik ben verder daar als ingrid daar voor die liften die kamer ingaat met die 2 gangen. Zij gaat rechts daar zijn 2 guards.
     
  13. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat zeg ik toch in die eerder post. bij die deuren met die oogscanners gewoon iedereen snel killen. als ze de deur open heeft gemaakt. pas op voor de baddies achetr je
     
  14. JDH

    JDH Born to Rock

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zal wel :confused:
     
  15. 34J.D34

    34J.D34 Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie kan mij helpen? Vast in eerste level met Ingrid..

    Hoi,

    Ik ben volgens mij zo slecht :cool: ik kan niet eens Ingrid locaten omdat, als ik die trap afga die guards me zien, ik heb geprobeerd ze van achter te pakken maar ze zien me elke keer, wat moet ik doen?

    :confused: :'-(
     
  16. 34J.D34

    34J.D34 Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    'Pain is nothing but weakness leaving the body'
     
  17. x-boxter2003

    x-boxter2003 Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zit voor vast in de LAX airport. Ik ben in dat stuk waar je met die 3 liften en 2 camera's zit. Ik zit daar vast, de middelste lift is buiten gebruik en de andere 2 hebben geen stroom. Kan iemand me zeggen want ik moet doen??
     
  18. stitchy

    stitchy Yeah sure

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    gat in het plafonschieten, leuk openen....
     
  19. JDH

    JDH Born to Rock

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit vast in dat gedeelte waar je norman soth en zijn handlangers moet killen. Op een gegeven mom gaat er een tijd lopen. Als ik die gasten eindelijk dood heb dan heb ik bijna geen tijd meer. Heeft iemand tips voor dat kutstukje 8) .
     
  20. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    ze hebben je nog niet gespot als die tijd ingaat, je moet daaronder een goede spot zoeken waarvandaan je een van die gasten in 1 keer neerhaalt. daarna moet je terug schieten op die andere 2. als ze allemaal dood zijn moet je naar hun niveau klimmen (kan volgens mij het beste door eerst de trap in het midden-links te nemen en dan door te lopen naar die lange trap links) daarna hoef je alleen nog de PC te hacken.

    er lopen nu trouwens 2 topics, misschien 1 dicht?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina